Je glimlach van vandaag

Het ding is vooral dat iedereen vanaf 12 jaar mag stemmen, wat de kans op een "hippe" naam wel vergroot.
Ik hoop dat het stemmen voor de naam dan ook gewoon voor de schijn was en dat het resultaat van tevoren al vast lag. Een beetje zoals de rest van de verkiezingen in België. :unsure:

Screenshot-2023-12-18-170324.png

Jaja, we zijn vertrokken!

Jaja, en we hebben een spoiler die gepost is door de oppositie! Het ging pas om 20u bekend gemaakt worden. Het is Tessenderlo-Ham geworden.

Let the games begin!

Jaja, en we hebben een spoiler die gepost is door de oppositie! Het ging pas om 20u bekend gemaakt worden. Het is Tessenderlo-Ham geworden.

Let the games begin!
Toch met beschuldigingen over hoe de verkiezingen gestolen zijn, het huidig bestuur moet opgesloten worden, en het moeras moet worden drooggelegd? Beetje met je tijd meegaan.

Toch met beschuldigingen over hoe de verkiezingen gestolen zijn, het huidig bestuur moet opgesloten worden, en het moeras moet worden drooggelegd? Beetje met je tijd meegaan.
Tgoh, de standaard. De burgemeester is geen verkozen burgemeester want ze volgde vorig jaar de vorige burgemeester op toen die besloot een stap opzij te zetten. Dan nog wat geroep omdat er geen referendum is geweest voor de fusie. Dat ze binnen x aantal jaar dan waarschijnlijk gedwongen een fusie moesten aangaan met een andere gemeente.

Standaard hln stuff dus.

Dit is toch lachen met de mensen?

200k winst, ah daar gaan we een boete van 8k voor geven en verder niets, doe gerust verder alsof er niets gebeurd is.

Die moest toch minstens uit zijn ambt ontzet worden?
Wat voor een precedent schep je hier niet mee?

Dit is toch lachen met de mensen?

200k winst, ah daar gaan we een boete van 8k voor geven en verder niets, doe gerust verder alsof er niets gebeurd is.

Die moest toch minstens uit zijn ambt ontzet worden?
Wat voor een precedent schep je hier niet mee?
Uit het ambt zetten was inderdaad nog beter geweest maar ik vind het al goed dat men hier effectief al gevolg aan gegeven heeft. Hoeveel zulke verhalen zijn er niet die gewoon helemaal onbestraft blijven. Het is in mijn ogen al een stap voorwaarts

Laatst bewerkt:
Mail van NMBS met de titel: Wat zouden de feestdagen zijn zonder verrassing?

Zou mijn trein eens op tijd komen? :unsure:
Gisteren nog eens een trein genomen.

Uiteraard de overstap gemist omdat de eerste weer vertraging had.

6 keren dit jaar een trein genomen, 5 keren de overstap gemist.

En in het station roept men maar spoorverleggingen en vertragingen af.
Zotte boel.
Mensen die dagelijks de trein zo moeten nemen. Ocharme.

Terug
Bovenaan