Je glimlach van vandaag

Mijn dochter (11) heeft goede smaak, de mama is iets lekker gaan eten met de collega's dus wij gaan ook iets lekkers eten. Ze moest kiezen tussen burgerking en een deftig grillreastaurant in de buurt. Geen fastfood voor haar, wij gaan in stijl dineren.

aQEzLDd_700bwp.webp

Boodschap van algemeen nut, aangezien Mr S hier van zijn stoel valt met regelmaat en dat dus vergeten lijkt te zijn:

De zin beginnen met ‘Je zou denken dat …’ kan nooit, nimmer, in geen enkel geval, ooit als vervolg krijgen ‘de leerlingen’.

U mag niet denken dat de leerlingen in uw denkpatroon denken. Zelfs denken dat zij denken is een risicovolle onderneming.

Cfr: 6de jaar ASO kunstgeschiedenis
* L’Origine Du Monde is Het Ontstaan van de Maan.
* Censuur bestond niet voor de eerste tentoonstelling van die Origine du Monde.
* Salvator Mundi is een werk van Degas
* Monet was de broer van Manet. (No zwans)
* Een poster van Picasso heeft dezelfde waarde als een Picasso.

Pas op, ik ga niet zeggen dat het allemaal super simpel is en het is je ding of niet maar soms was het vandaag toch 😂

Stressdagje met 2 zware examens voor het werk, vooral als je weet dat het samengeteld een slordige 7000€ gekost heeft aan die opleidingen. Maar voor beide geslaagd. 🥳

Vandaag in een externe online opleiding een heel mooi (half roodharig?) meiske dat meedeed. So out of my league, maar mijn blik 'dwaalde' regelmatig toch af naar haar beeld... Wat een verschijning :love:

Terug
Bovenaan