Je glimlach van vandaag

De vorige huisbewoners gaven geld aan een half ton goede doelen en zo rond de Kerst krijgen we dan altijd een hoop post voor verdere donaties. Meestal gewoon een vraagbrief maar vandaag zes kerstkaartjes (dik papier) in verschillende patronen, bijhorende enveloppes, een cadeautasje, een kek blaadje inpakpapier en een kerst-themed notitieboekje én een balpen. Zonder ook maar ergens de naam van het goede doel opgedrukt. Mocht ik nu in de laatste vijftien jaar nog kaartjes gestuurd hebben, was ie helemaal goed.
** Met Kerst twee jaar terug hebben ze expliciet aangegeven dat alles wat nodig was qua post aangepast was en ze niets meer zo nodig ‘na’ moesten krijgen. Daarmee dat hun brief van Voorpost ook nog hier aankomt… 🫠

De vorige huisbewoners gaven geld aan een half ton goede doelen en zo rond de Kerst krijgen we dan altijd een hoop post voor verdere donaties. Meestal gewoon een vraagbrief maar vandaag zes kerstkaartjes (dik papier) in verschillende patronen, bijhorende enveloppes, een cadeautasje, een kek blaadje inpakpapier en een kerst-themed notitieboekje én een balpen. Zonder ook maar ergens de naam van het goede doel opgedrukt. Mocht ik nu in de laatste vijftien jaar nog kaartjes gestuurd hebben, was ie helemaal goed.
** Met Kerst twee jaar terug hebben ze expliciet aangegeven dat alles wat nodig was qua post aangepast was en ze niets meer zo nodig ‘na’ moesten krijgen. Daarmee dat hun brief van Voorpost ook nog hier aankomt… 🫠
Herkenbaar. Is nu na 4 jaar wel aan het minderen als ik er erover nadenkt.

We kregen zelfs nog loonadministratie van zijn werk per gewone post. Toen wel voor de zekerheid een aangetekend schrijven naar de vorige bewoner gedaan met de gesloten brief en de melding dat ik dit eenmalig doorstuurde en de volgende brieven zal weggooien.

Toen een antwoord gekregen dat ze hun adreswijziging overal hadden doorgegeven. Hebben toen nog 5 brieven ontvangen. De man werkte bij de politie...

We kregen zelfs nog loonadministratie van zijn werk per gewone post. Toen wel voor de zekerheid een aangetekend schrijven naar de vorige bewoner gedaan met de gesloten brief en de melding dat ik dit eenmalig doorstuurde en de volgende brieven zal weggooien.

Toen een antwoord gekregen dat ze hun adreswijziging overal hadden doorgegeven. Hebben toen nog 5 brieven ontvangen. De man werkte bij de politie...
Mja, ik ben eerlijk gezegd vrij zeker dat er, na 7j intussen, hoogstwaarschijnlijk ook nog wel de occasionele post voor ons op ons oud adres aankomt hoor.
Ter mijner verdediging wil ik wel aanhalen dat onze adreswijziging indertijd een beetje een administratieve hel/ramp was. We zijn maar 1 huisnr verhuisd (in realiteit zowat naar het andere eind vd straat ma nummering hier is....apart....) van 26 nr 25 en blijkbaar waren er heel veel ( ook geautomatiseerde) processen die daarop op vastliepen omdat die dat als typfout ipv wijziging interpreteerden en dan maar zo lieten.... Zelfs zo de postdoorstuurservice van Bpost had het daar moeilijk mee.... toen heeft een babbel met de postbode wel veel opgelost ma die is nu ook al op pensioen.

Mja, ik ben eerlijk gezegd vrij zeker dat er, na 7j intussen, hoogstwaarschijnlijk ook nog wel de occasionele post voor ons op ons oud adres aankomt hoor.
Ter mijner verdediging wil ik wel aanhalen dat onze adreswijziging indertijd een beetje een administratieve hel/ramp was. We zijn maar 1 huisnr verhuisd (in realiteit zowat naar het andere eind vd straat ma nummering hier is....apart....) van 26 nr 25 en blijkbaar waren er heel veel ( ook geautomatiseerde) processen die daarop op vastliepen omdat die dat als typfout ipv wijziging interpreteerden en dan maar zo lieten.... Zelfs zo de postdoorstuurservice van Bpost had het daar moeilijk mee.... toen heeft een babbel met de postbode wel veel opgelost ma die is nu ook al op pensioen.
Met reclame post enzo, kan ik echt wel begrijpen dat ge bij een verhuis deze niet allemaal op de hoogte brengt van uw adreswijziging.

Maar vond het wel straf dat hij zijn werkgever niet had ingelicht of dat het daar intern zo moeilijk is om een adreswijziging door te voeren.

Hier krijgen wij nog jaarlijks een brief voor de bijdrage voor het Islamitisch uitvaardsfonds.
We wonen hier 9 jaar.

Ook heel lang maandelijks brieven gekregen van een verzekeringsmaatschappij, een paar keer heb ik die terug in de rode brievenbus gestoken met erop geschreven "woont niet meer op dit adres". Maar die bleven komen dus op den duur gewoon telkens weggesmeten.
Uiteindelijk toch eens enen open gedaan, en maar gelukkig ook. Was een allerlaatste herinnering van een factuur alvorens een deurwaarder in te schakelen. Dus maar eens gebeld naar die maatschappij.

ik zag de vergelijking en it cannot be unseen anymore!!!

694

Nien_Nunb_Return_of_the_Jedi.jpeg

piew piew

Ik zit hier in het ziekenhuis in de wachtzaal "echografie en mammografie" als enige man tussen allemaal vrouwen.

Kheb al heel veel rare blikken gekregen..

ik zit hier voor een tenniselleboog voor alle duidelijkheid

De kleinste (7) heeft aan haar eerste vorm van valsheid in geschriften gedaan :unsure:

Handtekening van de mama gezet in agendaatje. Hmja...

saunake geboekt voor binnen een paar weken met het vrouwke..

krijg net de bevestigingsmail met de huisregels

Er worden door ons GEEN seksuele diensten verleend. Ook al vinden wij dit vanzelfsprekend, toch zien wij ons genoodzaakt dit expliciet te vermelden.

de wereld is naar de zak, mkay? :lol:

vetzakken everywhere!

De VRT die één van de naamkaartjes van de verdachten van die foltermoord in Genk tot twee keer toe in beeld brengt terwijl ze de gezichten wel blurren.

Heel persoonlijk: er zijn zo van die TikToks waar dames van het ‘exuberante’ soort je luidkeels en zonder zwanzen een peptalk geven en dat werkt toch wel. Damned straight, Laquisha, I can do the thing! En die Nederlandse die steeds met ‘Nou, meiden…’ begint, word ik ook erg vrolijk van. Helpt een ton beter dan een crunchy -granola-meid die smoothies maakt.

Terug
Bovenaan