Je glimlach van vandaag

Voor het eerst sinds 3 weken is het vanmiddag gelukt om oren te laten “kraken” (Allez trommelvlies; door geeuwen/druk verplaatsen). Eindelijk de eerste merkbare verbetering 🥳 na 3 weken een dof/gedempt gehoor te hebben wat mij enorm enerveerde (in combinatie met vieze slijmhoest).

Eerste behandeling leek geen effect te hebben maar antibiotica en/of cortisone die huisarts gisteren voorschreef, doen dat blijkbaar wel (of tis toeval).
Nog wel benieuwd naar resultaat van de wissers die ze afgenomen heeft voor kinkhoest test :unsure:

Mijn god het genot. 1 maand potdoof in één oor, en dan plotseling op een terras in de avondzon dat gekraak.

Mijn god het genot. 1 maand potdoof in één oor, en dan plotseling op een terras in de avondzon dat gekraak.

Zeer herkenbare omschrijving!

Het gevoel van openbaring deed me denken aan een ervaring ondertussen al een eeuwigheid geleden, toen ik na “een paar uur” Unreal te spelen even naar de tuin ging en me verbaasde over de pixel shading van een boom :unsure:

Ook al 2x zo'n oorprop laten weghalen bij de dokter. Eerst die plop als het volledig weg is en dan weer zo goed horen kan ik niet anders omschrijven alsof je langs uw oor klaarkomt. :unsure:

Ook al 2x zo'n oorprop laten weghalen bij de dokter. Eerst die plop als het volledig weg is en dan weer zo goed horen kan ik niet anders omschrijven alsof je langs uw oor klaarkomt. :unsure:
Ook al 2x mogen laten doen. Ik weet nog dat er een keer was en ik liep erna te voet naar huis en toen er een auto passeerde deed dat geluid gewoon pijn in mijn oor.

Afspraak staat eind september, mijn jaarlijks 'onderhoud'

En bij mij is het jaarlijks een groot onderhoud...

Alles klinkt zo gedempt, en als ge daar buiten stapt...

Dat ene liedje, Heaven, I'm in heaven 🎶🎵

Totdat ge ook weer alle vervuilende geluiden begint terug te horen... :unsure:

Ik rammel aan tijd en stond met mijn doos anti-dudderpilletjes. Nu moet ik er niet op gelet hebben, eergisteren pilletjes op. Geen probleem, ik koop ze in de ochtend wel. Natuurlijk met school en zo vergeten. Bwa, geen probleem, ik koop ze vandaag. Wordt wakker met een gevoel van paniek, impending doom, dudder, … Gewoon een naar, naar gevoel. Aangezien ik ze normaal ‘s avond neem en ik dus slaap had ik er nooit zo bij stilgestaan wat ze deden. Heb er dan toch nu direct eentje genomen en het verschil is enorm. Ook raar hoe je quasi direct vergeet of je een pil al genomen hebt.

Bekijk bijlage 22551
Merci om me eraan te herinneren mijn voorschriften te vragen aan de huisarts! 😁

Met de kindjes op wandel. Komen op het pad langs de spoorweg en wat verder gaat de overweg naar beneden. Trein komt eraan gereden en ik zeg tegen de kindjes: zwaai eens. Kleinste begint te zwaaien, machinist antwoordt met een luide toet en een zwaai terug.

Met de kindjes op wandel. Komen op het pad langs de spoorweg en wat verder gaat de overweg naar beneden. Trein komt eraan gereden en ik zeg tegen de kindjes: zwaai eens. Kleinste begint te zwaaien, machinist antwoordt met een luide toet en een zwaai terug.

Ook es gedaan. Kleine geschrokken en beginnen wenen :lol:

Ook es gedaan. Kleine geschrokken en beginnen wenen :lol:
IMG-4556.webp

Ook es gedaan. Kleine geschrokken en beginnen wenen :laugh:

Dit doen we met plezier beide reacties geeft ons een blij momentje. Tegenwoordig verschieten ze wel meer als dat ze blij zijn. 😆

Mosselen aant eten in Philippinne (NL)

Staat hier zo een fonteinmossel van anderhalve meter, best dat er een fontein aanzit want om die nat te krijgen.... :o

In Bruinisse in NL is een standbeeld van een mossel
Ik heb een prachtige foto van mezelf liggen op die mossel.

Maar was even aan het opzoeken waar dat nu weer was en kwam dit verontrustend krantenbericht tegen.

Maar was even aan het opzoeken waar dat nu weer was en kwam dit verontrustend krantenbericht tegen.
Ahhh fuck. Ik kwam effe slecht. "De gemolesteerde mossel".
Pinkt traantje weg*

Maareuh, nu wil ik wel ook die foto zien.

Terug
Bovenaan