Je glimlach van vandaag

De bron van de foto's bij Bongo.

Bekijk bijlage 22078

Bij de foto in het artikel staat er als bron duidelijk “Getty images” wat stockfoto’s zijn.

Bongo zal dus ook via Getty aan de foto geraakt zijn.

Die foto staat dus los van dat artikel.

Een knappe Marokkaanse caissière die me plots haar gsmnr overhandigde door het te noteren op mijn kasticket. Ondanks 3 jaar daar vaak te passeren en wat grappen en grollen heb ik het niet zien aankomen. Ik ga ermee niets doen (op straffe van folteringen vant vrouwke) maar langs de andere kant heb ik zo iets van "you've still got it Befferke :coolbrows:"

Een knappe Marokkaanse caissière die me plots haar gsmnr overhandigde door het te noteren op mijn kasticket. Ondanks 3 jaar daar vaak te passeren en wat grappen en grollen heb ik het niet zien aankomen. Ik ga ermee niets doen (op straffe van folteringen vant vrouwke) maar langs de andere kant heb ik zo iets van "you've still got it Befferke :coolbrows:"
Die zit hier op het forum en heeft nu door wat uwe nickname is 👌.

Misschien is uw Gene Simmons tong haar opgevallen ?

🤪

pixiz-19-08-2023-10-24-48.jpg

Die ene pint die ervoor zorgt dat je brein niet meer zegt, nu moeten we stoppen, maar wel, er kunnen er nog gerust 10 bij :unsure:
Dat een pintje dat het verschil maakt tussen op een deftig uur naar huis wandelen of plots merken dat het al terug licht is.
Ah,toch goed om weten dat sommige dingen universeel zijn en het dus niet alleen aan mij lag

Zeker dat het een kasticket was en geen kaartje “Wij kopen uw auto”? :unsure:

De "verwarde" misdadiger in de media bestaat dus ook in het dierenrijk.

In een artikel over een haaienbeet in Spanje

Experts benadrukken evenwel om ook het incident bij Oliva “niet uit te vergroten”. Het is immers duidelijk dat het hier om een “verwarde” haai ging.

:lol:

De tuin die echt vol zit met vlinders, maar echt extreem veel en dat terwijl er geen bloemen staan of zo. Is verleden week begonnen met een drietal vlinders (nadat ik het gras had afgedaan), en nu is het een veelvoud.

Net wat dichterbij gaan zien en gezien dat het motten zijn. Met Obsidentify de soort te weten gekomen: het zijn Gypsy Moths. Blijkbaar schadelijk en kweken als de pest :p

Laatst bewerkt:
Ik bel echt niet graag, omdat ik nogal doemscenario's in mijn hoofd verzin dat ik ineens rare dingen zou zeggen of zou beginnen stamelen oid, maar ik heb het toch gedaan. En geen enkel faalscenario is uitgekomen.

betterthan.jpg

Terug
Bovenaan