Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om uw "" te kaderen @Tomski: Ik vind het niet goed omdat het gewoon niet klopt hé. Dan hadden die 2 Romeinse knapers "V" en "VI" moeten noemen, of die madam ... whatever het latijnse woord voor vierenvijftig ook mag zijn.

Dat was :VIC gaat niet, CIV of CVI dan weer wel. "IC" bestaat niet héééééééééé.
JAJA STOP MAAR IK ZAL HET PRO-ACTIEF AL DOEN:
Hilarisch & hatelijk tegelijkertijd.
Ik moest instant aan deze parel denken:
de hond gewoon een mooie drol voor die vrouwen hun voordeur laten draaien. Met een vlaggetje 'Welkom in Knokke" erin
Nooit eerder gezien. Wat een toxisch mensIk moest instant aan deze parel denken:
"Die trekt op niets! En die daar, die trekt ook op niets"Ik moest instant aan deze parel denken:

Hilarisch & hatelijk tegelijkertijd.
Vrij hoog niveau volgens Floris:

Moest ik geen getuige op een trouw geweest zijn, ik had graag op de bbq geweestLeuk weekend achter de rug.
Gisteren avond alleen naar oostende geweest, er kwam een locale band "preuteleute" spelen, die hier immens populair is. gezien ik 10 jaar in oostende heb gewerkt, ook paar ex collega's tegen gekomen. Altijd leuk, wanneer ongeplande meetings uitmonden in lange avonden/nachten.
Vandaag dan: zonder gsm, zonder plan vertrokken op de non-electric bike. Maar met MP3 speler die stof lag te vergaren, en een paar cd's van 2006 er nog op. Heerlijke nostalgie feeling. Van zo'n kleine dingen kan ik genieten. en toch een route van bijna 90 kilometer achter de kiezels.
Veel mijmeringen naar vroeger, toen ik dit gewoon wekelijks deed. Maar nu het vrouwtje pas morgen pas thuiskomt, besef ik toch wel dat eens een keer een weekje alleen zijn, ook geen kwaad kan
Mijmerend ook wel over de bbq-meeting van zaterdag. Echt wel tof , eens uit uw comfort/cocoon zone komen, en totaal nieuwe gezichten zien. Ik raad het echt iedereen eens aan.
Ik vraag me trouwens af, of er geen zo'n beer tasting avonden bestaan, zoals je ook van die wiskey tastings hebt (zoals hier in de buurt regelmatig worden georganiseerd). Lijkt me wel leuke activiteit.
Edit: beetje zoiets dus

Ik moet wel zeggen dat ik verwonderd was de wijn bij de bbq meer geaprecieerd werd dan bier, ondanks ik wel graag eens bier drink, het bierliefhebber stereotype die ik had van de gemiddelde belg en BGer was ver te zoeken. 4 van de 6 flessen erdoor gejaagd met 4, of waren het er 5?Je hebt de naam van mijn zoon, ik zou het je verbieden!
@TRUMP voor die beertastings moet je eens zoeken naar een bierclub in je buurt. Hier is er 1 en die doen dat zelfs wekelijks.
@TRUMP zal nog enkele meetings @ mar-a-lago Palm beach mogen organiseren om de overgebleven pintjes maar ook de rest van de liters wijn kwijt te raken...
Binnen enkele jaren kunnen we dan eens de Trump Winery gaan bezoeken https://www.trumpwinery.com/Men of culture we areIk moet wel zeggen dat ik verwonderd was de wijn bij de bbq meer geaprecieerd werd dan bier, ondanks ik wel graag eens bier drink, het bierliefhebber stereotype die ik had van de gemiddelde belg en BGer was ver te zoeken. 4 van de 6 flessen erdoor gejaagd met 4, of waren het er 5?@TRUMP zal nog enkele meetings @ mar-a-lago Palm beach mogen organiseren om de overgebleven pintjes maar ook de rest van de liters wijn kwijt te raken...
Binnen enkele jaren kunnen we dan eens de Trump Winery gaan bezoeken https://www.trumpwinery.com/

Tgoh, naast uwe wijn herinner ik mij toch ook heel wat pinten in het begin, wat gin-tonic en bacardi-cola, om dan te eindigen met @Wannez zijn waskom van vanalles tesamen wat hij rumpunch noemde.Ik moet wel zeggen dat ik verwonderd was de wijn bij de bbq meer geaprecieerd werd dan bier, ondanks ik wel graag eens bier drink, het bierliefhebber stereotype die ik had van de gemiddelde belg en BGer was ver te zoeken. 4 van de 6 flessen erdoor gejaagd met 4, of waren het er 5?@TRUMP zal nog enkele meetings @ mar-a-lago Palm beach mogen organiseren om de overgebleven pintjes maar ook de rest van de liters wijn kwijt te raken...
Binnen enkele jaren kunnen we dan eens de Trump Winery gaan bezoeken https://www.trumpwinery.com/
Absoluut, ik was echt verwonderd van die wijn waardoor ik de eerste pintjes, de gin tonic, de whisky of was het bacardi-cola en de rum-punch vergeten was. Ik ga woensdag trouwens nog achter enkele dozen van die wijn. Ge moet achterlijk zijn die te laten liggen. Al zal ik maanden moeten wachten eer een flesje te drinken om een zeer belangrijke reden...
Deze was het zeker?Absoluut, ik was echt verwonderd van die wijn waardoor ik de eerste pintjes, de gin tonic, de whisky of was het bacardi-cola en de rum-punch vergeten was. Ik ga woensdag trouwens nog achter enkele dozen van die wijn. Ge moet achterlijk zijn die te laten liggen. Al zal ik maanden moeten wachten eer een flesje te drinken om een zeer belangrijke reden...