Je glimlach van vandaag

Vreemd, ik vind er niets van terug op het forum maar:
Yes, we zijn blijkbaar nog altijd steen, steenrijk!!

Bedankt overheid, institutionele stabiliteit, maatschappij, en westerse productiviteit om zoveel vermogensopbouw mogelijk te maken! :clap:
(en lage vermogensbelasting en onbestaande successiebelasting op grotere vermogens 🤫)

Bedankt overheid, institutionele stabiliteit, maatschappij, en westerse productiviteit om zoveel vermogensopbouw mogelijk te maken! :clap:
(en lage vermogensbelasting en onbestaande successiebelasting op grotere vermogens 🤫)

Zal wel niet puur op de bankrekening en beleggingen zijn maar ook inclusief gedeelte afbetaald vastgoed? Aangezien wij Belgen enorm last hebben van onze baksteen in onze maag en er in ons land procentueel het meeste eigenaars zijn verschiet ik daar niet van. Als ik zie wat mijn woning momenteel waard is en hoeveel lening er nog openstaat dan zit ik met het huis alleen al ver boven dat bedrag.

Zal wel niet puur op de bankrekening en beleggingen zijn maar ook inclusief gedeelte afbetaald vastgoed?
Blijkbaar zit bij die studie het vastgoed er zelfs nog niet bij.
Dan zijn we waarschijnlijk nummer 1...
Aangezien wij Belgen enorm last hebben van onze baksteen in onze maag en er in ons land procentueel het meeste eigenaars zijn verschiet ik daar niet van. Als ik zie wat mijn woning momenteel waard is en hoeveel lening er nog openstaat dan zit ik met het huis alleen al ver boven dat bedrag.
Maar, ben je blij en dankbaar? :sneaky:

Ik zoek iets om over te zagen en de plaat van "roverheid" nog eens af te spelen, maar het is moeilijk.

I need this, because reasons!

71Jmb5T3hLL.jpg

Online inchecken, labels afprinten en plakken, bagage afgeven aan een automaat.

Zalig.

geen vervelende conversaties met een dame/meneer die enkel problemen ziet ("wáár gaat u heen? Heh, waar is dat? En hoeveel bagage? Zoveel? Zet die handbags ook maar op de weegschaal. Oei.... waar is uw visum? Enzovoorts..")
en steevast gevolgd door mysterieuze error messages op het scherm, die de ploegbazin moet komen oplossen...

Hahaha dat is ook een hobby van mij :laugh:

Mensen die zo 1 ster geven en dan als reden: "het was gesloten"
Wel, mijn vorige bakker was alleen op vr + za + zo open. Dat staat op zijn website, op google, dus dat weet je dan ook gewoon.

Die had dus meerdere 1 ster reviews in de zin van "zeer goed brood en pistolets, maar slechts 3 dagen per week open". Eén van die reviewers schreef er dan ook nog eens bij in de trant van "lui" omdat ze maar 3 dagen werkten.
Erg pijnlijk wanneer je weet dat die bakker kanker had (hij liep daar niet mee te koop), en fysiek gewoon niet meer dagen kon werken. Ze zijn er dan twee jaar later ook mee gestopt wegens niet meer in staat om het zware werk te leveren.

Nog zo een: mijn favoriete "eethuis" is een trendy zaak waar ze seizoensgebonden keuken serveren. Allemaal zuiderse keuken, alles vers gemaakt (gerechten met frieten altijd met handgesneden frietjes). Je kan er kiezen uit 6 of 7 gerechten (altijd 2 salades, 2 pasta's, 3 gerechten met vlees/vis).
Dan lees je dus reviewers die klagen over de beperkte keuze of de kleine porties. Neen de porties zijn niet klein, die zijn gewoon goed. Blijf gewoon in zo'n fucking taverne eten waar ze gewoon de vol-au-vent of steak opwarmen en er saus van uit een potje bij doen + een veel te grote hoeveelheid diepvriesfritten bij gooien, en pretendeer geen recensies te schrijven over zaken waar men echt kookt. En leer dan na het eten te zeggen 'het was veel', in plaats van "het was goed".

Wel, mijn vorige bakker was alleen op vr + za + zo open. Dat staat op zijn website, op google, dus dat weet je dan ook gewoon.

Die had dus meerdere 1 ster reviews in de zin van "zeer goed brood en pistolets, maar slechts 3 dagen per week open". Eén van die reviewers schreef er dan ook nog eens bij in de trant van "lui" omdat ze maar 3 dagen werkten.
Erg pijnlijk wanneer je weet dat die bakker kanker had (hij liep daar niet mee te koop), en fysiek gewoon niet meer dagen kon werken. Ze zijn er dan twee jaar later ook mee gestopt wegens niet meer in staat om het zware werk te leveren.

Nog zo een: mijn favoriete "eethuis" is een trendy zaak waar ze seizoensgebonden keuken serveren. Allemaal zuiderse keuken, alles vers gemaakt (gerechten met frieten altijd met handgesneden frietjes). Je kan er kiezen uit 6 of 7 gerechten (altijd 2 salades, 2 pasta's, 3 gerechten met vlees/vis).
Dan lees je dus reviewers die klagen over de beperkte keuze of de kleine porties. Neen de porties zijn niet klein, die zijn gewoon goed. Blijf gewoon in zo'n fucking taverne eten waar ze gewoon de vol-au-vent of steak opwarmen en er saus van uit een potje bij doen + een veel te grote hoeveelheid diepvriesfritten bij gooien, en pretendeer geen recensies te schrijven over zaken waar men echt kookt. En leer dan na het eten te zeggen 'het was veel', in plaats van "het was goed".
Het idee dat een eetzaak 20 minstens 20 opties moet hebben om uit te kiezen heb ik nooit echt begrepen, dat kan toch bijna niet even hoge kwaliteit zijn als een kleinere selectie, tenzij we over een (onbetaalbaar) grote keuken + personeel spreken.

Zoals mijn nonkel ooit zei: "Het moet niet goed zijn, als het maar veel is" :biglaugh:

Het idee dat een eetzaak 20 minstens 20 opties moet hebben om uit te kiezen heb ik nooit echt begrepen, dat kan toch bijna niet even hoge kwaliteit zijn als een kleinere selectie, tenzij we over een (onbetaalbaar) grote keuken + personeel spreken.
Mijn broer kent iemand die toeleverancier is van de horeca. Je kan jezelf niet inbeelden wat die allemaal levert aan tavernes.
Alleen in de Chinese keuken lukt dat dus wel; omdat men daar met 10-15 ingrediënten 100 gerechten kan maken

Artikel niet gelezen, even een antwoord in BG style.
Helft van de Belgen (de zogenaamde "have not's") heeft dus maar 242000 EUR kapitaal, hoeveel kapitaal heeft de andere helft?

:cool:

Terug
Bovenaan