Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus gij stapt op reis op goed geluk een massagesalon binnen waar ge weet dat de kans groot is dat er een happy ending aangeboden wordt maar dat is niet actief op zoek gaan? :vMaar actief op zoek gaan, nee dat doe ik niet meer.
Een getrouwd man waarbij ik 100% zeker van ben dat de vrouw dat niet zou doen/mogen/durven.wie ben ik dan om te zeggen: stop
Dit wou ik al niet zeggendus gij stapt op reis op goed geluk een massagesalon binnen waar ge weet dat de kans groot is dat er een happy ending aangeboden wordt maar dat is niet actief op zoek gaan? :v

lijkt me een pleonasme?dus gij stapt op reis op goed geluk een massagesalon binnen waar ge weet dat de kans groot is dat er een happy ending aangeboden wordt maar dat is niet actief op zoek gaan? :v
Lijkt mij eerder een orgasme.lijkt me een pleonasme?
hangt van het land/streek/straat af tbhlijkt me een pleonasme?

@Tomski On topic: mijne kleine die vandaag "afstudeerde" van de kleuterklas, inclusief dansjes en liedjes die ze brachten en een diploma uitreiking.
Allemaal supercute. Ik zou graag zeggen dat ik heel stoer ben gebleven, maar traantjes zijn gevloeid
.
Afgestudeerd.![]()

Gefeliciteerd! Ik weet donderdag de punten voor mijn thesis!Afgestudeerd.![]()
Een Master Angus Bacon met een extra schijfke vlees en een Double Steakhouse.![]()
I'm stuffed.

Mayonaise?cornflakes en yoghurt met wat mayonaise subiet. hmmm.

Maakt mayonaise dan ook bolognesesaus beter of omgekeerd?mayonaise of bolognese saus maakt alles beter.