Je glimlach van vandaag

De handige harry in huis heeft mijn (en zijn) oude Game Boys hersteld en schoongemaakt.

En ik ben helemaal happy, want hij praat zelfs over samen Pokémon Red & Blue te spelen. Echt met mijn gat in de boter gevallen met mijne man. :love:

Y6BkIZ2.jpg
Couples that game together, stay together.

Deze ochtend bij het wakker worden tot mijn grote consternatie moeten vaststellen dat de cover van mijn barbecue met de noorderwind verdwenen was. Eeuwige optimist die ik ben zette ik me een grote tas koffie waarop ik met meer hoop dan verstand en de wind in de rug op wandel vertrok. En, God lacht me toe, na een honderdtal meter wandelen zag ik zowaar een officiële Weber barbecue cover een beetje verloren hangen te zwabberen in een put!
Bij deze bedankt aan Fluvius dat ze hun werven altijd een half jaar open laten iggen.
bij de vorige storm was het deksel van m'n weber (57cm) gaan vliegen.

Actually I'm not mad, that was amazing!

Ondertussen aflevering 7 van the last dance en nog meer verliefd dan de eerste. Jongens, jongens toch 😍
Blij dat ik ook deze in een 1 keer uitzie maar echt op 't gemak.
Zelden zoveel kippenvel gehad. 😍

Ondertussen aflevering 7 van the last dance en nog meer verliefd dan de eerste. Jongens, jongens toch 😍
Blij dat ik ook deze in een 1 keer uitzie maar echt op 't gemak.
Zelden zoveel kippenvel gehad. 😍
Weinig interesse in basketbal, maar dit was voor mij de beste docu van de afgelopen 2 jaar. Heeft me opnieuw wat meer de NBA doen volgen.

Jordan is the GOAT, maar eigenlijk echt een eikel :unsure:. Wel jammer van alle heisa die erna is gekomen.

Weinig interesse in basketbal, maar dit was voor mij de beste docu van de afgelopen 2 jaar. Heeft me opnieuw wat meer de NBA doen volgen.

Jordan is the GOAT, maar eigenlijk echt een eikel :unsure:. Wel jammer van alle heisa die erna is gekomen.
En vooral, wat is er met die pa gebeurd? Ik blijf ervan overtuigd dat we daar niet de echte waarheid van kennen.
Die plotse switch naar baseball slaat nergens op. Beeld je eens in dat Christiano Ronaldo besluit van tussendoor een jaartje hockey te spelen om daarna terug zijn comeback te maken bij Real Madrid. Volgens mij zal de gokmaffia er wel voor iets tussen zitten bij de dood van zijn vader en zal hij onofficieel een jaar geschorst geweest zijn zonder dat dit luidop werd uitgesproken zodat de NBA hun golden boy en gezicht niet verloor.

PS: ik kan dit niet staven met bewijzen en dit zijn mijn overtuigingen.

Jordan is the GOAT, maar eigenlijk echt een eikel :unsure:
Om de beste te zijn, dient alles te wijken voor grootse prestaties. Als je je ploeggenoten daarvoor het leven zuur moet maken om de sterksten eruit te halen of het beste naar boven te laten komen, zie ik daar niets mis mee. Met een betuttelend vingertje raak je de kern niet.
In Europa is de sportcultuur van een andere orde dan in de VS. Zachtere aanpak tegenover harde aanpak.

OT:
De wind gisteren. Fietsers beukend tegen de wind op straat met de tranen in hun ogen, terwijl in de tegengestelde richting een bompa nog eens +40km/u haalt op een stadsfiets :love2:.

Om de beste te zijn, dient alles te wijken voor grootse prestaties. Als je je ploeggenoten daarvoor het leven zuur moet maken om de sterksten eruit te halen of het beste naar boven te laten komen, zie ik daar niets mis mee. Met een betuttelend vingertje raak je de kern niet.
In Europa is de sportcultuur van een andere orde dan in de VS. Zachtere aanpak tegenover harde aanpak.

OT:
De wind gisteren. Fietsers beukend tegen de wind op straat met de tranen in hun ogen, terwijl in de tegengestelde richting een bompa nog eens +40km/u haalt op een stadsfiets :love2:.
Jordan zou ook naast de sport een enorme eikel zijn. But still: de man was waanzinnig gedreven.
Wat dat laatste betreft ook niet helemaal waar. Persoonlijkheid en karakter geven de doorslag, zie Schumacher en hoe ver die ging voor winst.

Jordan zou ook naast de sport een enorme eikel zijn. But still: de man was waanzinnig gedreven.
Wat dat laatste betreft ook niet helemaal waar. Persoonlijkheid en karakter geven de doorslag, zie Schumacher en hoe ver die ging voor winst.
Er zijn uitzonderingen, al zal die Duitse onverzettelijke mentaliteit er voor een beetje tussen zitten.
De VS en haar middelbare scholen en uniefs + sport = van jongs af aan gedrild worden met het vooruitzicht om een superster te worden, want 'America is great' moet hoog worden gehouden.

Naar de motorzaak voor o.a. een nieuwe regenbroek en bij het passen merken dat ik 2 verschillende sokken aan heb. Niet gemerkt tijdens het aandoen `s morgends, noch enkele uren later bij het aandoen van het motorpak en schoenen. Ik ben weer goed wakker. :scream:

Naar de motorzaak voor o.a. een nieuwe regenbroek en bij het passen merken dat ik 2 verschillende sokken aan heb. Niet gemerkt tijdens het aandoen `s morgends, noch enkele uren later bij het aandoen van het motorpak en schoenen. Ik ben weer goed wakker. :scream:
Gewoon zeggen dat je mensen met Down steunt.

Mooie dag.
Nieuwe werkgever gevonden, huidige werkgever is akkoord gegaan met verkorte opzeg, alles op papier gezet en den dezen kan over drie weken weer met volle goesting aan de slag. :coolbrows:
Ga enkel de 5e april verliezen als betaalde feestdag omdat ik die ene dag contractloos ben, maar dat is me momenteel niets waard.

Mooie dag.
Nieuwe werkgever gevonden, huidige werkgever is akkoord gegaan met verkorte opzeg, alles op papier gezet en den dezen kan over drie weken weer met volle goesting aan de slag. :coolbrows:
Ga enkel de 5e april verliezen als betaalde feestdag omdat ik die ene dag contractloos ben, maar dat is me momenteel niets waard.
Ged een heel jaar congee gehad :unsure:

Terug
Bovenaan