Je glimlach van vandaag

Mijn vrouwtje heeft de brooddoos gevuld met broodjes samson-worst en een banaan, om tijdens de motorrit straks een een vieruurtje te nemen . Lief vrouwtje he ,denk eerder da ze were wa nodig heeft .:sarcastic:

Is dat uw posse?
Hebben jullie samen leren vestjes met logo? 😍
Initieel was het leer, maar dat werd te warm. Dan jeans geprobeerd, maar uiteindelijk heeft meester-fietser @Str8_6 ons overtuigd en we zijn overgestapt op lycra
fatguyinspandex_1197403432.jpg

We zijn nog op zoek naar een vrouwelijk lid, haar pakje hebben we al
LP-CA-002-06.jpg

Mag ik er bij?
Nee, geen mods en geen tattoos

Initieel was het leer, maar dat werd te warm. Dan jeans geprobeerd, maar uiteindelijk heeft meester-fietser @Str8_6 ons overtuigd en we zijn overgestapt op lycra
fatguyinspandex_1197403432.jpg

We zijn nog op zoek naar een vrouwelijk lid, haar pakje hebben we al
LP-CA-002-06.jpg

Nee, geen mods en geen tattoos
Geen + geen = wel.
Double negative enzo.

Eigenlijk de hele week wel veel redenen tot glimlachen gehad:

Het vakantiegeld werd gestort, belastingdienst liet weten dat ik geld terugkrijg, resultaten van het bloedonderzoek dat ik vorige week heb laten doen waren zeer bevredigend, mijn 30 jaar oude LandCruiser werd (opnieuw) blanco goedgekeurd en bij het jaarlijks medisch onderzoek op het werk bleek dat ik na een winter zonder sporten 4 kilo was afgevallen.:biglaugh:

1. het zalige weer, mooi zonnig zonder smeltgevaar! 😍
2. 3 loslopende honden gespot, 112 gebeld, de dieren terug thuis kunnen brengen waar een poort 30cm open stond en door die toe te doen, diertjes terug veilig. Na een kwartier al telefoon van de lokale politie dat ze de honden niet hebben kunnen vinden... wat een glimlach is gezien de snelle responstijd!
3. Op wandeling met de woef een Caminorondrit met meer dan 100 brommerkes gezien, zaaaalige nostalgie!

'foute' dat 'fout' moet zijn is ook een fout.

Er is wel niets vreemd aan het Griekse alfabet: het Ptolemaïsch Egypte kwam er dankzij de verovering door fudging Macedoniërs en Grieken.

Knack mag zichzelf toch ook wat onder de loep nemen.
Ik denk dat 'foute' wel klopt. Moet je lezen als '...bovendien een foute keuze...'.

hele dag tuin gewerkt, het begint er eindelijk als een tuin uit te zien
(soit, vanaf 13u want 12u pas wakker :unsure: )
meteen ook de geburen eens laten weten dat de zomer is begonnen:

'foute' dat 'fout' moet zijn is ook een fout.

Er is wel niets vreemd aan het Griekse alfabet: het Ptolemaïsch Egypte kwam er dankzij de verovering door fudging Macedoniërs en Grieken.

Knack mag zichzelf toch ook wat onder de loep nemen.

Ik denk dat 'foute' wel klopt. Moet je lezen als '...bovendien een foute keuze...'.
Geen idee of "fout" of "foute" juist zijn, maar "fimposter" is dat zeker niet.

Allez, nadat de dj vorig jaar onderstaande opzette tijdens het schoolfeest.

Was het dit jaar de beurt aan...

Ik kijk al uit naar volgend jaar :)

Vorige week vrijdag uit verveling eens een "alternatieve route" gezocht op google maps voor naar mijn werk te rijden (met de fiets).

Damn, na 8 jaar, heb ik toch een heerlijke nieuwe route gevonden hoor. Ok is wel 1 kilometer om rijden ,
maar gedaan met op die godgeklaagde steenweg te moeten rijden , die er al ligt van 1955 en waar nog nooit deftige herstel werken zijn gebeurd!

Dus gedaan met vlak na auto's te moeten fietsen die maar 70 mogen daar, maar vaak veel sneller rijden.
Gedaan met op een stuk fietspad van 8 kilometer te moeten rijden, die bestaat uit betonplaten van 5 meter, en bij elke scheiding van betonplaat (dus om de 5 meter ) KADOENG KADOENG die oneffenheden moeten voelen.
Serieus, ik heb echt al vaak platte banden gehad doordat de boomwortels die betonplaten omhoog stuwen, en daardoor telkens niveauverschillen moeten opvangen. En aangezien batterij en ikzelf nogal achteraan de fiets gemonteerd zitten, is dat telkens een zware last die op die banden komt, bij elke "djok".

Geluk zit soms in de kleine dingen. Had al veel sneller moeten op zoek gaan naar alternatieve route.

Vorige week vrijdag uit verveling eens een "alternatieve route" gezocht op google maps voor naar mijn werk te rijden (met de fiets).

Damn, na 8 jaar, heb ik toch een heerlijke nieuwe route gevonden hoor. Ok is wel 1 kilometer om rijden ,
maar gedaan met op die godgeklaagde steenweg te moeten rijden , die er al ligt van 1955 en waar nog nooit deftige herstel werken zijn gebeurd!

Dus gedaan met vlak na auto's te moeten fietsen die maar 70 mogen daar, maar vaak veel sneller rijden.
Gedaan met op een stuk fietspad van 8 kilometer te moeten rijden, die bestaat uit betonplaten van 5 meter, en bij elke scheiding van betonplaat (dus om de 5 meter ) KADOENG KADOENG die oneffenheden moeten voelen.
Serieus, ik heb echt al vaak platte banden gehad doordat de boomwortels die betonplaten omhoog stuwen, en daardoor telkens niveauverschillen moeten opvangen. En aangezien batterij en ikzelf nogal achteraan de fiets gemonteerd zitten, is dat telkens een zware last die op die banden komt, bij elke "djok".

Geluk zit soms in de kleine dingen. Had al veel sneller moeten op zoek gaan naar alternatieve route.
Probeer eens deze voor je fietsroute:

Dan kun je ook meteen zien hoeveel er verhard is en onverhard. Komt misschien nog iets beter uit.

Terug
Bovenaan