Je glimlach van vandaag

Er zit hier nu al een paar dagen een ekster in onze tuin die onze kat echt aan het pesten is.

Zeer agressief aan het krassen vanop het hek tot onze kat onder de tuintafel/bank vlucht. Vervolgens vliegt de ekster naar beneden en gaat ie heen en weer wandelen recht tegenover de kat + blijven krassen.

buiten wat "ekekekekeke" (
) durft onze kat weinig doen :p

Al enige tijd zie ik 2 kinderen (jongen en meisje) van ongeveer 11 jaar oud op dezelfde route wandelen op weg van station naar mijn werk.

Vandaag zag ik ze hand in hand wandelen.

Voor mij teken dat de wereld nog niet vergaan is (of toch maar bijna). Mijn dag is gemaakt!

@JPV in action
giphy.gif

Al enige tijd zie ik 2 kinderen (jongen en meisje) van ongeveer 11 jaar oud op dezelfde route wandelen op weg van station naar mijn werk.

Vandaag zag ik ze hand in hand wandelen.

Voor mij teken dat de wereld nog niet vergaan is (of toch maar bijna). Mijn dag is gemaakt!
't is broer en zus, JPV, kalm blijven ;)

Op HLN - “Iedere zenuwvezel die je kwijt bent, komt nooit meer terug”: wat is de oogziekte glaucoom en hoe herken je die vroegtijdig?

Zo'n 4 jaar geleden, ben ik een minuutje lang volledig blind geweest aan 1 oog waarna dit meteen stabiliseerde en ik terug 100% volledig zicht had. Ik vertrouwde het echter niet en ik heb na lang twijfelen toch de oogarts opgebeld. Die mens zijn alarmbellen gingen meteen af, en ik moest zo spoedig mogelijk langskomen (dat was 2-3 weken later, daarvoor was er geen plaats).

Gelukkig maar, want er is toen glaucoom vastgesteld in beide ogen. Dat is toch wel de glimlach van de dag. Blind worden zou ik eerlijkheidshalve niet zo leuk vinden. Ik denk er nog regelmatig aan terug.

En neen ik zie geen sikkepit minder. Ik zie nog altijd even goed (van dichtbij nog altijd zonder bril), 4 jaar later. Het is heel gemakkelijk behandelbaar, alleen ja .. er tijdig bij zijn is 'tricky'. Dus naast de glimlach van vandaag - Bij alarmsignalen --> Laat U testen! :support:

Op HLN - “Iedere zenuwvezel die je kwijt bent, komt nooit meer terug”: wat is de oogziekte glaucoom en hoe herken je die vroegtijdig?

Zo'n 4 jaar geleden, ben ik een minuutje lang volledig blind geweest aan 1 oog waarna dit meteen stabiliseerde en ik terug 100% volledig zicht had. Ik vertrouwde het echter niet en ik heb na lang twijfelen toch de oogarts opgebeld. Die mens zijn alarmbellen gingen meteen af, en ik moest zo spoedig mogelijk langskomen (dat was 2-3 weken later, daarvoor was er geen plaats).

Gelukkig maar, want er is toen glaucoom vastgesteld in beide ogen. Dat is toch wel de glimlach van de dag. Blind worden zou ik eerlijkheidshalve niet zo leuk vinden. Ik denk er nog regelmatig aan terug.

En neen ik zie geen sikkepit minder.
Ik zie nog altijd even goed (van dichtbij nog altijd zonder bril), 4 jaar later. Het is heel gemakkelijk behandelbaar, alleen ja .. er tijdig bij zijn is 'tricky'. Dus naast de glimlach van vandaag - Bij alarmsignalen --> Laat U testen! :support:
maar je ziet ook geen sikkepit meer :thinking:

Paar weken geleden nog een ergernis dat ik geen dakwerker kon vinden, glimlach van vandaag dat ik net de getekende offerte heb verstuurd en de zoektocht kan stoppen :-)

(nieuwe ergernis, rekening leeggeplunderd :unsure:)

Paar weken geleden nog een ergernis dat ik geen dakwerker kon vinden, glimlach van vandaag dat ik net de getekende offerte heb verstuurd en de zoektocht kan stoppen :)

(nieuwe ergernis, rekening leeggeplunderd :unsure:)
Nu nog een datum vinden om de werken te laten uitvoeren. :unsure:

In een krantenartikel ergens gelezen over iemand die tot 6 maand voorwaardelijk veroordeeld wordt wegens het toeknijpen van de keel van een ex... De rechtbank geeft nog mee dat de veroordeelde deze kans met beide handen moet grijpen :rofl:

Terug
Bovenaan