Je glimlach van vandaag

Bij de buren geweest voor een overlegje over het stukje grond dat we willen bijkopen. Van 16u tot 19u blijven plakken met twee flessen wijn daarbij... Iets overeen gekomen en binnenkort iets meer tuin :love:
Geweldige buurt waar wij toch wonen!

...
IMG-20230527-032628.jpg

Gaan Laserschooten met als tegenstand een team Duitsers. Op het einde bij de uitslag: ja mannen, jullie zijn dat precies gewoon van zo oorlogje te spelen te verliezen precies. :rofl:

Ik snap niet dat mensen dat nog grappig vinden, die mensen hebben helemaal niks meer met de oorlog te maken maar toch moeten dat nog altijd aangegrepen worden om er mee te lachen. Hoe zouden wij het als belg vinden dat men opeens afkomt om te lachen dat we precies wel fan zijn om de handen van zwarten af te kappen.

Ik snap niet dat mensen dat nog grappig vinden, die mensen hebben helemaal niks meer met de oorlog te maken maar toch moeten dat nog altijd aangegrepen worden om er mee te lachen. Hoe zouden wij het als belg vinden dat men opeens afkomt om te lachen dat we precies wel fan zijn om de handen van zwarten af te kappen.
Daar is maar 1 gepaste gif voor

work-cry.gif

Tweede dag weekendje Duitsland. Morgen alweer de laatste, maar was toch dikke fun. Het eten is hier ook spotgoedkoop tegenover bij ons.

hier in centraal Limburg betekent dat volgens mij 'uitgaan met de intentie van u eens te laten gaan'.

in (zuid) Antwerpen werd ik nogal vlug vuil bekeken wanneer ik eens een dialect woord gebruik.
zo laatst 'smodderen', schijnt dat smossen of morsen volgens een groep collega's beter is dan 'smodderen' omdat het in den Antwerp wordt gebruikt.

anderzijds lag ik plat toen iemand van daar 'alles af' riep tijdens het autorijden, mijn vader stopte de auto, waarop ik mij afvroeg waarom.
bleek dat te betekenen daar, een u-bocht maken...

Terug
Bovenaan