Mr.Fingers
Well-known member
Sven Mary is sowieso al ingelijfd en er met de fijne kam aan het doorgaan.En binnenkort: de hacking van de encryptie op de telefoons was illegaal vanwege het mankeren van een handtekening![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sven Mary is sowieso al ingelijfd en er met de fijne kam aan het doorgaan.En binnenkort: de hacking van de encryptie op de telefoons was illegaal vanwege het mankeren van een handtekening![]()
Toch een "gemis" in mijn game ervaring die ik nu heb kunnen invullen. Denk wel niet dat ik het rap opnieuw zou doen
Niet meer gewoon om zoveel te gamen 
15j geleden te jong om het te spelen, en nu al te oud om veel te gamen. Da doet pijn aan mijn hersenen60 gehaald in WoW classic. Indertijd net te jong om het te halen/spel te ervaren, dus ik was blij met de herkansing 15 jaar laterToch een "gemis" in mijn game ervaring die ik nu heb kunnen invullen. Denk wel niet dat ik het rap opnieuw zou doen
![]()

Ik was toen 15, dus was maar level 52 ofzo toen burning crusade uitkwam. En nu als prille dertiger liggen mijn hoogdagen van 5-6 uur op nen dag te spelen al lang achter mij (watk de laatste 3-4 weken wel zat te doen). Het was nog eens leuk, maar ik ben het echt niet meer gewoon15j geleden te jong om het te spelen, en nu al te oud om veel te gamen. Da doet pijn aan mijn hersenen![]()

Ik was toen 15, dus was maar 52 ofzo toen burning crusade uitkwam. En nu als prille dertiger
K heb door corona wat extra tijd gehad om het te spelen en vorige maand eindelijk Kel'thuzad kunnen omleggen. Was 16 jaar en lvl 55 toen TBC uitkwam in 2007 dus blij dat ik classic WoW hebben kunnen clearen. Is wel nen hoop tijd ingekropen en zonder corona zou het wss niet mogelijk geweest zijn. Toch een klein lichtpuntje in deze crisis want het was het perfecte tijdverdrijf toen er niks meer mocht60 gehaald in WoW classic. Indertijd net te jong om het te halen/spel te ervaren, dus ik was blij met de herkansing 15 jaar laterToch een "gemis" in mijn game ervaring die ik nu heb kunnen invullen. Denk wel niet dat ik het rap opnieuw zou doen
![]()

Kel gaat me waarschijnlijk niet lukken, maar heb gelukkig naxx gedaan in Lich KingK heb door corona wat extra tijd gehad om het te spelen en vorige maand eindelijk Kel'thuzad kunnen omleggen. Was 16 jaar en lvl 55 toen TBC uitkwam in 2007 dus blij dat ik classic WoW hebben kunnen clearen. Is wel nen hoop tijd ingekropen en zonder corona zou het wss niet mogelijk geweest zijn. Toch een klein lichtpuntje in deze crisis want het was het perfecte tijdverdrijf toen er niks meer mocht![]()
MC, Ony, AQ etc zou ik hopelijk wel moeten kunnen puggen dus dan heb ik alles gezien 
De nieuwe midlife crisis.Blijf het zeggen, als WOTLK classic komt, das de moment dak ga scheiden met madam.
Die gaat da nooit overleven![]()
Goedkoopste optie van allemaal welDe nieuwe midlife crisis.
In plaats van een moto, porsche of een 20 jaar jongere vrouw.
WOTLK classic !!!!

Ah de Zub. Dus je leeft toch nog. Meteen uw teleurstelling, ik leef ook nog.
Net ne hele zak Brets chips met gestoofde kip smaak achter mn kiezen geslagen. theeft gesmaakt.
Morgenvroeg kom ik waarschijnlijk wel klagen dat ze vannacht op mijn maag lagen.

"Wie een put graaft voor zichzelf, doet er misschien iemand anders ook een plezier mee."Deze ochtend bij het wakker worden tot mijn grote consternatie moeten vaststellen dat de cover van mijn barbecue met de noorderwind verdwenen was. Eeuwige optimist die ik ben zette ik me een grote tas koffie waarop ik met meer hoop dan verstand en de wind in de rug op wandel vertrok. En, God lacht me toe, na een honderdtal meter wandelen zag ik zowaar een officiële Weber barbecue cover een beetje verloren hangen te zwabberen in een put!
Bij deze bedankt aan Fluvius dat ze hun werven altijd een half jaar open laten iggen.
Mooi! Waren die ook helemaal vergeeld? En hoe heb je dat gefixt?De handige harry in huis heeft mijn (en zijn) oude Game Boys hersteld en schoongemaakt.
En ik ben helemaal happy, want hij praat zelfs over samen Pokémon Red & Blue te spelen. Echt met mijn gat in de boter gevallen met mijne man.![]()
Ze waren niet hard vergeeld, er is wel een kleurverschil tussen de twee GameBoys maar we weten niet dat dit komt omdat het verschillende modellen zijn (de linkse is een ouder model dan de rechtse) of door de zon/gebruik. Dus behalve te week leggen in water met dreft en sommige punten geschrobt met kuisazijn is er niets speciaal mee gebeurd.Mooi! Waren die ook helemaal vergeeld? En hoe heb je dat gefixt?