Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn. Net nog eens gecheckt en dat plaatje dat ik linkte, is blijkbaar al 16 jaar oud. Gaat het echt allemaal zo snel?Aaahhh het YouTube van toen, woar is den tijd.
zo zot he. als ge tiener zijt denkt ge dat ge nog een eeuwigheid hebt, en voor ge het weet zijt ge oud. En het zotte: hoe trager je zelf wordt, hoe sneller de tijd lijkt te gaan. Een maand is niks.Damn. Net nog eens gecheckt en dat plaatje dat ik linkte, is blijkbaar al 16 jaar oud. Gaat het echt allemaal zo snel?
(Fuck!)Ze zijn haven vergeten vertalen

Naar coketrailer 1000-2000 ofzo.Ze zijn haven vergeten vertalen![]()
Maps offline downloaden doe je maar eenmalig hoor, nadien werkt hij ze automatisch maandelijks bij. Kost je maar 5 min werk. Zeker doenMijn driving skills. Zijn toch beter dan verwacht.
Eigenlijk probleemloos tot in Keulen gereden (ook wel niet de moeilijkste baan, maar toch). Normaal verlaat ik met de auto weinig mijn eigen "cocoon".
Toch wel een redelijk norse duitser (parkeer wachter) gehad die in de parkeer garage zei dat ik "in de verkeerde rij" stond, en dan maar liefst 2 verdiepingen terug naar boven moest rijden, achteruit dan nog wel, al draaiend. (je kent dat wel hé, precies zoals bij een draai trap, in garage's rijd je vaak op en af via een draai systeem). Dat was toch ff schrikken .
Wat ik wel enorm storend vind is dat je signaal weg valt, in ondergrondse parkings.
Net op het moment naar huis rijden, stel ik mijn gps in , in die parking, en vind hij natuurlijk het signaal niet. Dan pas na 3 minuten buiten op de dool te zijn, terug gevonden. Edit: ik weet wel, je kan maps offline downloaden, maar al dat gedoe.... Dan beter gewoon naar buiten rijden, en u ergens aan de kant zetten, en opnieuw uw gps instellen.
Ook was die Pcard echt wel gemakkelijk. Ik kan al niet meer zonder . Gewoon de app openen en kijken waar ik kan staan (aan mooi tarief).

Echt zo'n absolute classic serie he. Volgens mij keek echt elke leeftijd daar naar.om een of andere reden kreeg ik een interview van Hyacinth an Richard als suggestie
kheb er echt met een glimlach naar zitten kijken. Zo beleefd, rustig, met gevoel voor humor: zo aangenaam om te horen en zien.
tzal dan niet Oostende zijn, zekers of gaat ge niet graag met de treinVliegtickets geboekt voor mij en de zoon.
Vamos a la playa!!
Wel nog geduld hebben tot oktober.

idd, zalige serie. blijft ook grappig ondanks dat het ook alweer 30 jaar oud is.Maps offline downloaden doe je maar eenmalig hoor, nadien werkt hij ze automatisch maandelijks bij. Kost je maar 5 min werk. Zeker doen
Echt zo'n absolute classic serie he. Volgens mij keek echt elke leeftijd daar naar.
Echt zo'n absolute classic serie he. Volgens mij keek echt elke leeftijd daar naar.
Veel (Britse) woordhumor valt gewoon op zijn gat bij het dubben natuurlijk. Blackadder is ook zo'n klassieker die je op elk lijstje ziet, maar als je daar het Engels niet al te goed begrijpt is dat toch meteen een pak minder.In the UK (plus ex kolonies) , Vlaanderen en misschien Nederland is die serie erg bekend. Maar in (gedubt) Europa snappen ze verwijzingen naar "the Bouquet Residence" en Onslow helaas niet.
dan gaan grappen fameus de mist in als je ze nadien moet uitleggen ahv youtube filmpjes e.d.
Hetzelfde voor 'Allo'Allo , in Duitsland is Herr Flick gewoon de bondscoach.
In Spanje kennen ze Fawlty Towers, maar Manuel komt uit ... Portugal.
Bij onze familie in Frankrijk is dat toch echt telkens weer onnozel. Zetten die een film of serie op en de helft van de "clou/grap/..." gaat verloren door dat het gedubt is.Veel (Britse) woordhumor valt gewoon op zijn gat bij het dubben natuurlijk. Blackadder is ook zo'n klassieker die je op elk lijstje ziet, maar als je daar het Engels niet al te goed begrijpt is dat toch meteen een pak minder.
Een tweetalige ex-collega was gek van Kaamelott, maar dat Frans ging voor mij bij momenten toch wel wat te snel om er echt aan verslingerd te raken.
Neeje, Spanje!zal dan niet Oostende zijn, zekers of gaat ge niet graag met de trein
Maar hey, je hebt toch maar weer gezien en je kan meepraten op het internet of tegen je buitenlandse vrienden. Dat je de helft er niet van gesnapt hebt, dat maakt dan niet uit.Bij onze familie in Frankrijk is dat toch echt telkens weer onnozel. Zetten die een film of serie op en de helft van de "clou/grap/..." gaat verloren door dat het gedubt is.
Het is vooral jammer. Ze keken daar nogal graag naar "The Nanny". Maar die heeft daar die nassale stem niet. Toen ik dan een filmpje liet zien van het origineel snapten ze het al heel wat beter (enkel de toon dan, want ze spreken geen woord Engels).Maar hey, je hebt toch maar weer gezien en je kan meepraten op het internet of tegen je buitenlandse vrienden. Dat je de helft er niet van gesnapt hebt, dat maakt dan niet uit.
Het is ook moeilijk om als inwoner van een drietalig land je in zo'n positie te stellen natuurlijk. Al zeker een land dat geen dubs kent, tenzij bij kinderanimatie. Ik ga nu niet stellen dat ik de talen perfect beheers, maar zal wel de inhoud kunnen begrijpen en dat is toch altijd wat jammer bij landen met een taal en waar taalonderwijs niet echt aangemoedigd wordt. Maar swat. Het is hier om de glimlach te doen en dat dit is wat voor een ander topicHet is vooral jammer. Ze keken daar nogal graag naar "The Nanny". Maar die heeft daar die nassale stem niet. Toen ik dan een filmpje liet zien van het origineel snapten ze het al heel wat beter (enkel de toon dan, want ze spreken geen woord Engels).