Je glimlach van vandaag

Da’s toch helemaal niet wat CPke zegt.
Als je correct antwoordt, krijg je meer punten.
Er worden effectief ook punten afgetrokken als ge te snel en fout antwoordt

Kunt dus effectief met 0 overblijven ook al heb je zeker 1 juist antwoord:
- door te traag juist te antwoorden (0)
- door te snel fout te antwoorden op een andere vraag (-x)

Ik ben wel niet helemaal mee tot hoeveel seconden de strafpunten gaan voor een fout antwoord (6 seconden?) En tot wanneer ge punten kunt verdienen met een goed (10seconden?). Lijkt mij nogal dicht bij elkaar te liggen

Laatst bewerkt:
Is gewoon om mensen die de vraag niet lezen en dan maar snel gokken tegen te gaan. We hebben al situaties gehad waardoor er mensen daar misbruik van maken. Vandaar.

Zo heb ik het toch niet begrepen.
Dit is het starttekstje van de quiz:

image-1.png

ai geen statutair ambtenaar, vandaar je jarenlange frustraties.. binnenkort wanneer ze gaan saneren, heb je het vlaggen :S
Je spreekt soms toch ook alsof je iets mist in je leven.
(Maar we weten allebei nog wat. ^^
Ja ik vergeet niet gauw, god straft:

)

(Als ik effectief ambtenaar wil worden, inschalen in dat A, B C systeem dus. (Het kan, maar dan moet ik effectief terug solliciteren en alles doorlopen..., alé daarom nog niet benoemd zekers)
Vooral: enkele 100den euro's nettoloon inleveren + tevens mobilititeitsbudget van haast 800 euro + nog wat dingetjes.
Voor dat hogere pensioen pas wsl op mijn 65ste, moet ik het ook niet doen. 10 jaar later staat er al ene met zijn zeis gereed.
)

Laatst bewerkt:
Het is deze week ‘regenboog’ week op de school van de kinderen. In aanloop naar carnaval. Elke dag een andere kleur centraal.
De garderobe van de kinderen is veel blauw, groen, zwart, maar ze hebben wel een fameuze collectie hoodies allerhande van cartoons etc. Dit is dus het moment voor Moeder Squid om te shinen! Felle kleurtjes FTW!

Alleen was Moeder Squid dit weekend ultra-mottig. Dus ik zie pas vanmorgen dat briefje weer aan de frigo. En zo is Squid Jr 2 vandaag naar school in werkelijk álles grijs. Tot zijn sokken en zijn short toe.
Ik had gisteravond gewoon uitgekozen wat bij elkaar paste en echt voor maar die éne uit zeker twaalf keer was het dus én monochroom én grijs.
Als hij vanavond vraagt waarom hij geen rood aanhad vandaag, zal ik zeggen dat mama aan inclusiviteit voor kleurenblinden doet.

Het groen, blauw, geel en paars ligt al klaar voor de andere dagen. Mamamaxima Culpa.

Terug
Bovenaan