Je glimlach van vandaag

8-A9-D4551-22-CC-4492-925-C-169419-EAE8-AB.jpg

Altijd tof als ze het zo makkelijk maken dat je gewoon een beetje moet croppen :unsure:

362-EE933-82-DD-4554-90-EA-8-E299-B32-FFB3.jpg

vorige week schoenen gekocht in de solden, sportieve schoenen.

al een hele week nu pijn gehad aan m'n voeten, ik dacht bij mezelf, hoe komt dat nu, ik heb altijd 43 schoenmaat, dus wat is het probleem, deze zijn ook 43.
in de winkel past ge die 10 seconden , maar hier thuis natuurlijk na 5 minuten constant pijne voeten.
ik dacht, die schoenen moeten zich nog "zetten", maar na een week...

nu eens de veters los gemaakt, en ze op een andere manier "geweven" in de schoen. problem solved.
zeer weird, hoe ze gekruist zaten was blijkbaar te "knellend".

had ik veel eerder moeten bedenken lol. in het midden van de LIP van je schoen, zit ook meestal een "houdertje" , om één of andere manier, zaten de veters langs dit houdertje, waardoor je voeten minder speling hebben. ik gebruik dit nooit.

enfin, ook weer iets bijgeleerd zie :)

vorige week schoenen gekocht in de solden, sportieve schoenen.

al een hele week nu pijn gehad aan m'n voeten, ik dacht bij mezelf, hoe komt dat nu, ik heb altijd 43 schoenmaat, dus wat is het probleem, deze zijn ook 43.
in de winkel past ge die 10 seconden , maar hier thuis natuurlijk na 5 minuten constant pijne voeten.
ik dacht, die schoenen moeten zich nog "zetten", maar na een week...

nu eens de veters los gemaakt, en ze op een andere manier "geweven" in de schoen. problem solved.
zeer weird, hoe ze gekruist zaten was blijkbaar te "knellend".

had ik veel eerder moeten bedenken lol. in het midden van de LIP van je schoen, zit ook meestal een "houdertje" , om één of andere manier, zaten de veters langs dit houdertje, waardoor je voeten minder speling hebben. ik gebruik dit nooit.

enfin, ook weer iets bijgeleerd zie :)

Der is zo een mopke van een vent die al 10 jaar naar dezelfde schoenenwinkel gaat en zich altijd maat 39 aanschaft terwijl ie een 42 heeft.

Op een dag is de nieuwsgierigheid van de verkoper te groot geworden en vraagt hij aan die vent waarom hij altijd te kleine schoenen koopt.

Zegt die vent: "weet je, mijn vrouw heeft me 10 jaar geleden laten zitten na een affaire met mijn baas, mijn baas heeft me daarop buitengegooid en ben sindsdien aan het leven van de ene vuile interim job na de andere. Mijn dochter is een crackhoertje geworden door heel de situatie en mijn zoon dealt cocaine en zit meer in de bak dan wat anders.

Maar als ik 's avonds thuiskom en ik trek mijn schoenen uit, dan ben ik de gelukkigste man ter wereld!!

Zonnetje die schijnt, doet toch meer deugd dan dat bekakt grijs regen weer ze.
Straks stevige wandeling gaan maken :love:
Hier net terug met de woef na een zonnige wandeling begeleid door vogelgekwetter. 🥰
Geen wandeling gedaan, maar ook als chauffeur was dat zonneke hemels in de auto. :love: Lekker warm op mijn snoet!
Rond 16u30 scheen ze dan te hard in mijn ogen, maar kijk, ge kunt niet alles hebben natuurlijk. :unsure:

Kijk hier dikwijls zo een filmpkes, echt genieten. Closest thing voorlopig om er te geraken door onnozele praktische corona-maatregelen. Maar hopelijk eind van 't jaar 🤞

Die protesten in ottowa, aah heerlijk toch.
Elkaar beetje het leven zuur maken.

Staat daar een man knettergek te worden op straat, omdat ze al 5 dagen non stop aan het toeteren zijn.

Protesten met bij -30 met springkastelen en al, ze haten elkaar, en nog steeds minder rellen als bij ons (voor zover ik het op het nieuws gezien heb natuurlijk)

Zalig toch.
Kerel vraagt of een meisje iets met hem wilt drinken. Ze weigert dus kapt hij een glas water over haar.
Alleen beetje misrekend :lol:

nog ne keer gekookt: de keuken is precies ontploft en er hangt preisoep op de muren, en bovendien was het veel te veel (blijven stoempen Tonerider), maar wel content met het feit dat de soep deze keer wel goed smaakt.

Kijk hier dikwijls zo een filmpkes, echt genieten. Closest thing voorlopig om er te geraken door onnozele praktische corona-maatregelen. Maar hopelijk eind van 't jaar 🤞
Ik volg Mark Wiens af en toe, ook een Youtubevlogger die in Thailand woont en af en toe zeer smakelijke dingen gaat eten gaande van straatkraampjes in Bangkok tot dure shizzle in Dubai of Tokyo.

Voor de eerste keer in m'n 34 jarig leven een lekke fietsband gemaakt, op basis van een youtube filmpje, en het lijkt nog gelukt te zijn ook! :woohoo:

Terug
Bovenaan