Japans toilet

Bompaization

Active member
Heb jij een zgn. Japans toilet bij je thuis?
Zo ja, welk merk, prijs, "ervaringen", ... zijn welkom.
Ik ben van plan eentje te laten plaatsen en zie door de bomen het bos niet.
 
Ik heb er en wil niet meer zonder...

Wel heb ik gekozen om een gewone pot te zetten met een opzet model. Geeft mij flexibiliteit en was goedkoper. Esthetisch zie je bij ons toch niet het verschil.

Je hebt 2 keuzes zover ik weet:
-volledig geïntegreerde douchetoilet (kwalitatieve dure Japanners of Geberit of....). Hiervoor moet je wc kader ook voorzien worden van water en eventueel lektriciteit afhankelijk van het type en functionaliteit.
-opzetbril past op de meeste potten. Moet je wel in de directe buurt water en stopcontact hebben.
Voorbeeld:

Deze heb ik:

K heb wel al op wat geïntegreerde douchetoilettebn gezeten op reis en ook al is op een echte Japanner. Een echte dure Japanner is wel iets kwalitatiever maar die Maro d Italia komt toch goed in de buurt. En t is toch wat goedkoper.
Komt er over 10 jaar een nieuw model, kan ik dat gewoon op m'n bestaande pot plaatsen. (K heb ook wel heel kwalitatieve potten gezet :D )

Dit model heeft een instelbare straal in warmte en debiet. Luchtstraal instelbaar in warmte en debiet. Instelbare brilverwarming. 2 preference standen/user profielen en instelbaar lichtje in de pot. Uiteraard kan die achter als voor (vrouw) sproeien. De voorste straal uiteraard nog niet getest maar de vrouw is er heel gelukkig mee :')

Aahja en magnetische afstandsbediening!
 
Ziet er ook wel een deftige uit..

Die vaste potten hebben vaak nog geurextractie.
Al kan je dat in een gewone pot ook wel voorzien.

Hier niet gedaan afzuiging van ventilatie D steekt toch boven de potten.
 
Zo'n pot aansluiten is niet veel moeilijker als een gewone aansluiten.
Ik veronderstel dat dit werk voor de loodgieter is dan.
 
Terug
Bovenaan