Iphone 16

Ik heb er eentje liggen, op zich wel content van. Maar ja vingerafdrukken blijven wat plakken omdat de olie van uw handen in die case trekt.

Had eens een broekzak waar wat pluisjes inzaten en die bleven dan ook wel kleven aan de case…

Had veel liever de leather cases maarja daar zijn ze mee gestopt :’)

Ik gebruik nu ondertussen al 2 weken de Mous Limitless 6.0, supercontent van….
De reden van over te stappen is omdat de Mous case nu wel de camera control button beschermt, deze variant is pas beschikbaar geworden.

Is eerste keer dat ik iets van Mous koop, maar voelt goed in de hand en ziet er goed uit, en ook betere bescherming dan de Apple case for sure.

Levering was ook al op de 3e werkdag.
Mooi hoesje, maar ook wel een serieuze prijs :o

Straks normaal achter de 16 Pro.

Hoe zet ik nu best alles over ?
iCloud of via hun oud-toestel naar nieuw-toestel ding bij instellen?

Bepaalde apps waar ik best op voorhand al iets doe zoals Itsme ofzo?

Dat ging allemaal zeer vlot, had ik niet verwacht.

Ik heb gewoon mijn nieuwe iPhone opgestart en dan kon ik iets scannen op mijn oude iPhone en hup alles was overgezet (account, bluetooth verbindingen, wifi codes, foto's ....) Ging enorm vlot.

Ik heb er wel bewust niet voor gekozen om mijn apps over te zetten, het is het ideale moment om alles eens op te kuisen en te selecteren na 5 jaar

Iemand advies voor een goede case?
Zou hem eigenlijk zonder case willen gebruiken maar op het werk best wel met case denk ik.

Net ook eens 5 min ingelogd met Amerikaans account om de AI te testen.
Wel grappig die genmoji maken en Siri waarbij de rand zo oplicht is wel mooi 🤩 🤓.

Zal wel nog tijdje duren eer het in het Nederlands allemaal te gebruiken is vrees ik.

Morgen werken dus maar weer inloggen met men normaal account.

de hoeken van mijn silicone case bij de 16 ‘poppen’ er wel vaak uit bij het uit de broek nemen. Niet echt tevreden van

de hoeken van mijn silicone case bij de 16 ‘poppen’ er wel vaak uit bij het uit de broek nemen. Niet echt tevreden van
Lap net de Apple silicon case besteld op Amazon vanwege de bescherming van de camera control button ook…

Maar zal eens passen en kan nog altijd retourneren natuurlijk.

Oei dat heb ik toch ook nog niet voorgehad…..

Wel als hij eens viel (ale, dat was mijn 13 nog), die case heeft niet de beste drop protectie.

Ik ben echt wel content van mijn Mous case nu.
Ook met camera button bescherming.

Iemand advies voor een goede case?
Zou hem eigenlijk zonder case willen gebruiken maar op het werk best wel met case denk ik.

Net ook eens 5 min ingelogd met Amerikaans account om de AI te testen.
Wel grappig die genmoji maken en Siri waarbij de rand zo oplicht is wel mooi 🤩 🤓.

Zal wel nog tijdje duren eer het in het Nederlands allemaal te gebruiken is vrees ik.

Morgen werken dus maar weer inloggen met men normaal account.

Dacht dat Apple Intelligence rond april naar Europa kwam.
Las er wel veel slechte dingen van dus weet niet of het echt goed is?

Apple behoudt steeds dezelfde prijs.

AirPods Pro 2 staan bij Bol ook 220 euro en bij Apple 279euro
Zag dat ze net de 16e hebben aangekondigd. Maar ik heb dus nu een 16 voor de prijs van een 16e.

Wist niet dat anderen wel prijsdalingen mochten doen van Apple.

Zag dat ze net de 16e hebben aangekondigd. Maar ik heb dus nu een 16 voor de prijs van een 16e.

Wist niet dat anderen wel prijsdalingen mochten doen van Apple.
Mis ik iets? De 16 staat toch voor 789 euro op Bol terwijl de 16e 719 euro kost bij Apple?

Geen magsafe is echt een dealbraker. Een camera minder is logisch voor dit model maar niet met dit minieme prijsverschil. Ook geen UWB-chip trouwens voor die Airtags, geen dual sim (wel slot + esim maar er kan maar één actief zijn). Geen idee wat Apple wil bereiken met die 16E maar dit is een rip-off, het prijsverschil is te klein om de verschillen t.o.v. het basismodel te verantwoorden. (tis te zeggen, nog meer rip-off dan de gewone iPhones)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan