Iphone 16

Ook eens mailtje gedaan om te informeren en kunnen eigenlijk weinig zeggen.
Annuleren kan gewoon, aan het twijfelen om bij apple te bestellen dan weet ik tenminste een datum. Maar kan evengoed plots opgestuurd worden …
Ja bij Apple is het momenteel 17 oktober, maar heb ik tenminste een richtlijn. Toen ik het op LAB9 bestelde was Apple 4-7 oktober, dus misschien ergens volgende week

Toevallig nog eens naar coolblue gezien en de 16 pro 128gb natural stond beschikbaar, dus hops mandje in samen met een blauwgroen hoesje.
Morgen geleverd, lab9 direct geannuleerd. :sarcastic:
Lesje geleerd, volgende keer bij apple zelf rechtstreeks allesinds.

Toevallig nog eens naar coolblue gezien en de 16 pro 128gb natural stond beschikbaar, dus hops mandje in samen met een blauwgroen hoesje.
Morgen geleverd, lab9 direct geannuleerd. :sarcastic:
Lesje geleerd, volgende keer bij apple zelf rechtstreeks allesinds.
En uiteraard vandaag mails van verzending van lab9 alvorens ze mijn annulering zullen gezien hebben. Kunnen we alweer bellen en regelen.

Kleine maand geleden besteld via telenet hier iphone 16 pro max, nog niets.

Iemand al een goed hoesje? Ik las dat het wel een beetje een gedoe is met de camera knop.

Hier ook bij Lab9 en ook nog niets, nu geen groot probleem nog altijd. Ik kan wel wachten. Toch ook al 3 weken.

Kleine maand geleden besteld via telenet hier iphone 16 pro max, nog niets.

Iemand al een goed hoesje? Ik las dat het wel een beetje een gedoe is met de camera knop.
Telenet is altijd een groot vraagteken. In ruil voor uw korting moet je toch wel even geduld uitoefenen...
Vorig jaar heb ik 1 maand moeten wachten op mijn 15 pro 128gb natural titanium. Tegen dat ik hem had, moest ik hem niet meer hebben.

Ik heb hem ondertussen sinds deze week na kleine 5 weken wachten :)

Tegen dat ik heb had moest ik hem eigenlijk ook niet meer hebben maar allé alles was al betaald en de andere verkocht hahahhaa

Gezien er vorig jaar nog steeds een maand levertijd zat op nieuwe bestellingen toen ik het toestel ontvangde, heb ik die 15 Pro dan maar verkocht voor 50euro onder de normale winkelprijs ipv terug gestuurd. Die was dezelfde al verkocht en gezien de Telenet korting heb ik ook nog iets aan overgehouden.

Ja idd, maarja ik was van het gedacht ik ga van 15 naar 16, er is eigenlijk in gebruik geen verschil, dus die korting van telenet kan je maar meepakken anders is het weggesmeten geld.

Als het nu echt revolutionair was dan had ik wel al vanaf dag 1 besteld ergens :p

Ik heb 2 weken geleden op donderdag een 16 pro desert met 128gb besteld bij de proximus shop.
Op dinsdag was die thuis geleverd.

Zonet telefoon gekregen van Lab9 dat hij er is. Lang genoeg geduurd, maar goed, er was geen haast bij en het komt nog goed uit. 2 grote kosten een maandje gespreid :P

Holey fuck wat een stressmoment.
Vandaag ging ik achter iphone 16 en ik dacht.. wete.. tis lang geleden dat ik nog eens een backup gedaan heb en ge weet toch nooit dat er bij het overzetten is misloopt. boy was i wrong.
Start itunes up en maakt backup van de iphone 11.... ineens zegt itunes.. updaten naar 18.1 en vind hij het een leuk moment om te crashen. Telefoon volledig gebricked. Moeten factory resetten en ik dacht dat het eenvoudig was om mijn back up terug te zetten... niet dus. 'dit apparaat heeft nog geen back up op deze pc' en knopje backup stond 'greyed out'
Letterlijk alles kwijt. fotos, contacten, berichten, agenda :eek2::eek2::eek2::eek2:

Wat liep er fout.
-Ik had Itunes opnieuw geinstalleerd aangezien de vorige versie steeds crashte bij de update van 18.1. Het grote probleem was dat de nieuwere versie itunes (de originele van apple en niet die uit de windows store) blijkbaar een andere backup locatie genereert dan de vorige versie. Met als gevolg dat itunes zei... er is geen backup gemaakt van deze telefoon. (heeft even geduurd eer ik dit doorhad)
-Apple devices dan maar geinstalleerd maar deze vroeg dan een een paswoord voor de backup die ik natuurlijk niet wist want encryptie stond (volgens mij) niet aan. 30 passwords geprobeerd ctrl c ctrl v uit excel en een vinkje achteraan als het niet werkte. Geen enkele werkte er....

Hoe heb ik het opgelost
-Opnieuw een backup gemaakt van mijn maagdelijk lege telefoon en op die nieuwe backuplocatie mijn oude backup gekopieerd.
-Zoek mijn iphone, blijkbaar, fucked veel dingen op en moet je afzetten.
-bij paswoord prompt werkte het tweede paswoord van de lijst wel.

Daar ben ik dus letterlijk van 10uur deze morgen tot 16 uur met bezig geweest. (ondertussen wel achter iphone 16 gegaan. In ninove in de pure lifestyle zijn ze nog binnen voor de mensen die er zoeken) en nu mag ik nog itsme'en en alle bank apps en authenticators weer goed zetten...
Wat een fucking gedoe allemaal. Mss doen ze het express om de mensen richting icloud te sturen, wat ik nu wel ga doen denk ik.

Mijn itunes crashte ook de heel tijd tijdens het updaten van mijn iphone 16 naar ios 18.1

Heb dan via mijn laptop moeten proberen.

Ik betaal 1euro/maand en elke nacht maakt die vanzelf een backup. Das elke 3 maand een pintje overslaan en ik slaap op m’n 2 oren.

Ik verschiet er ook van dat er nog met iTunes zitten te klooien ipv gewoon backups op iCloud (hier €2.99 voor heel het gezin.. 3 iPhones en 5 iPads :cool: ).

Ik heb ook backups in de cloud, maar om over te zetten op een nieuwe telefoon vertrouw ik toch ook precies op de kabel, of niet nodig?

Terug
Bovenaan