Iphone 16

Uiteraard lab9 enkel levering van mijn airpods al. Eens benieuwd wanneer de iphone er doorkomt. Heb iets na 14u besteld de vrijdag ..
Ondertussen door dat het via apple toch al makkelijker is om btw nummer en factuur te verkrijgen dus had het beter daar allemaal gewoon gekocht. Dju dju

Ik heb een zwarte Pro Max 256 en een zwarte Watch Ultra 2 besteld bij Vandenborre vrijdag rond 16u. Er staat nog steeds verwacht vanaf 20/9 als je er één wil bestellen. Maar vanaf 20/9 kan ook ergens in oktober zijn. Ik verwacht in ieder geval niet dat die morgen al beschikbaar zal zijn.

16 pro max - 1TB wit besteld bij Coolblue.

Komende van een 14 pro max 512 GB niet zo’n grote specbump, mijn vriendin had een upgrade nodig dus we schuiven door 😎

Iemand ervaring met iPhones ophalen in een Coolblue vestiging?

Krijg je een tijdslot of mag ik er vanuit gaan dat hij er zal liggen?

Als ik nu online kijk is alles uitverkocht bij CB

Iemand ervaring met iPhones ophalen in een Coolblue vestiging?

Krijg je een tijdslot of mag ik er vanuit gaan dat hij er zal liggen?

Als ik nu online kijk is alles uitverkocht bij CB
Heb vandaag een mailtje gehad dat ik hem morgen kan ophalen. Staat geen specifiek uur bij. Aanmelden via app of qr code.
Benieuwd wat voor inruilwaarde ze geven tegenover wat op hun website staat.

Ik ga mijn 8 dit jaar ook wel eens vervangen door de gewone 16, er zit wel niet zo’n haast achter.
Ik wil de kleuren eerst eens in het echt zien, normaal pak ik een zwarte maar dat ultramarijn of dat blauwgroen zien er ook wel leuk uit.
En ik dacht dat ik met mijn 11 al een oud beestje had. Respect!

Net telefoon gehad van Lab9, had een zwarte besteld maar is nog niet binnen, ze hebben wel die nieuwe Naturel Titanium op voorraad dus ga straks achter deze gaan 😀

Net telefoon gehad van Lab9, had een zwarte besteld maar is nog niet binnen, ze hebben wel die nieuwe Naturel Titanium op voorraad dus ga straks achter deze gaan 😀
Gaan kijken naar het kleur, maar is toch iets helemaal anders IRL dan op de website.
Dus toch maar wachten op de zwarte.

Ik zit in de wagen op weg naar huis en krijg plots via Android Auto een notificatie van Vandenborre dat een deel van mijn bestelling binnen is. Ik haast me naar de winkel (10-15 minuten rijden) zonder te weten of het de Iphone 16 Pro Max is of de zwarte Apple watch Ultra 2 die binnen is. Lekker spannend. Ik hoop toch op de iphone aangezien ik met zo'n apple watch weinig ben zonder de iphone.

Blijkt het de screenprotector te zijn die geleverd is :mad:

Gisterenavond nog de 16 Pro Max Titanium Black in ontvangst mogen nemen.
Wat blijft het toch elk jaar een sukkeling om itsme en alle bankapps te installeren.

Terug
Bovenaan