ipad 10th gen sealed - nieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
31/06/2024 22:00
Algemene informatie/specificaties
ipad 10th gen
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Antwerpen
Blauw
300 € minimum
Voorkeur afhaal regio Antwerpen - Mortsel

ongeopend, sealed, nieuw

Neen, geen fysieke garantiebon.
Heb dat eens nagevraagd en dat is dan via een omslachtige procedure via hun supplier. En dan ben je dat ding minstens een maand kwijt.

Als reeds eerder aangegeven in de andere topics van ipads en iphones dat ik verkoop.

Dit zijn splinternieuwe toestellen die perfect werken. Ik win ze in een arcadehal en maak daar winst op als hobby door verder te verkopen hier op tweedehands.

Heb zo al 5 toestellen verkocht. Kan steeds getest worden op moment van afhaling.

Neen, geen fysieke garantiebon.
Heb dat eens nagevraagd en dat is dan via een omslachtige procedure via hun supplier. En dan ben je dat ding minstens een maand kwijt.

Als reeds eerder aangegeven in de andere topics van ipads en iphones dat ik verkoop.

Dit zijn splinternieuwe toestellen die perfect werken. Ik win ze in een arcadehal en maak daar winst op als hobby door verder te verkopen hier op tweedehands.

Heb zo al 5 toestellen verkocht. Kan steeds getest worden op moment van afhaling.
Ja is niet dat ik u niet vertrouw ofzo maar een nieuw toestel kan ook steeds stukgaan binnen de 2 jaar en dan is een garantiebewijs wel stuk handiger.

Maar dan zoek ik verder: zoon zijn voorkeur gaat toch naar een iPad Air 🤑🤑🤑

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan