Nochtans heeft een studie dit onlangs wel anders gesteld:Als je iets belangrijk vindt, is de kostprijs oplosbaar.
In de meeste scholen worden er nu al warme maaltijden aangeboden, er zullen meer camionetten rondrijden dan.
Als je niet lust wat de pot schaft, heb je nu ook pech als uw kind warm eet op school.
Administratie zal mijns inziens verminderen, nu moeten er facturen uitgeschreven worden per kind en je mag meerdere keren switchen per jaar tussen warm of koud eten.
Mensen/verspilling/corruptie/wat als het verkeerd gaat: snap ik niet zo goed wat je daarmee wil zeggen.
Een taal kan je een kind aanleren, je kan het niet leren om genoeg eten binnen te krijgen.
Als elk kind tenminste al op schooldagen genoeg te eten krijgt, dan lijkt mij dit een serieuze winst.
Ik ben 100% voorstander, zou volgens mij allang ingevoerd moeten zijn in een welvarende regio als Vlaanderen.
Zie ook niet in hoe je hier tegen kan zijn. Ben je er niet mee akkoord of is een grootkeukenmaaltijd u te min, haal uw kind dan op 's middags en geef het zelf eten.
Het probleem is ook niet klein, in de school van mijn gastjes worden er dagelijks broden gekocht om sommige kinderen toch iets te geven.
Weinig lege brooddozen, maar vooral ongezonde brooddozen: een one size fits all oplossing bestaat niet | Gezond Leven
Het Vlaams Instituut Gezond Leven wil je op een toegankelijke manier helpen om gezond te leven. Met onderbouwd advies, concrete tips en kant-en-klare projecten.

Geen idee welk punt je denk te maken?