Shooter PC PS5 PS4 XBOX Insurgency: Sandstorm

Is het al duidelijk of je altijd per 8 moet spelen zoals ik lees in enkele reviews van de pc-versie? In de nieuwe trailers lopen ze wel per 4 en 5 rond. Ik ga deze ook kopen maar ben just andere game begonnen, dus nog niet onmiddellijk. Ik volg hier wel indien er later nog volk gezocht wordt.
Ik denk dat je niet perse met 8 moet zijn. Heb al gameplay gezien van met twee de coop te doen.
 
Ziet er inderdaad echt wel goed uit maar vrees dak er gewoon slecht in zou zijn.
Spijtig dat er geen xbox beta of demo ofzo is….
Als het maar leuk is he. Voor mij zal het voornamelijk moeilijk zijn om te wisselen tussen Sandstorm en COD vrees ik :) ... is toch net een ander type shooter :)
 
Iemand al gespeeld. Ik zojuist een uurtje. Grafisch zitten er hier en daar wel wat glitches in maar lijkt me heel leuk. Wel heel moeilijk. 😀.
 
Iemand al gespeeld. Ik zojuist een uurtje. Grafisch zitten er hier en daar wel wat glitches in maar lijkt me heel leuk. Wel heel moeilijk. 😀.
Gisteren heel effe….moeilijk idd.
is ook gewoon aanpassen natuurlijk.
Meer nadenken ipv snel snel schieten
 
Gisteren heel effe….moeilijk idd.
is ook gewoon aanpassen natuurlijk.
Meer nadenken ipv snel snel schieten
Ja is idd veel meer nadenken nu. En het truckje van ik zet een X4 scope op mij M4 en ik kan iedereen raken gaat ook niet meer. Ik speel bijna constant op single shot eigenlijk. Heb nu juist de marksman class vrijgespeeld. Is enkel wel beetje raar dat je alles van upgrades al hebt van int begin
 
Ja is idd veel meer nadenken nu. En het truckje van ik zet een X4 scope op mij M4 en ik kan iedereen raken gaat ook niet meer. Ik speel bijna constant op single shot eigenlijk. Heb nu juist de marksman class vrijgespeeld. Is enkel wel beetje raar dat je alles van upgrades al hebt van int begin
Ik ga er mij vanavond nog beetje mee bezig houden.
 
Juist eerste spel gespeeld. Dit is inderdaad een heel ander niveau dan bf of cod had 1 kill :LOL:
Het is ni simpel e.
Effe van 0 beginnen en alles leren is zotjes.
Heb dan vooral schrik da ik het voor de rest verpest 😆
 
Heb gisterenavond echt nog eens wat doorgespeeld.
Het nadeel tot hier toe vind ik een beetje dat er weinig vooruitgang kan worden gemaakt.
Je hebt al na een half uurtje spelen toegang tot diverse classes en dus ook tot enorm veel wapens met al hun mods erbij.
Het leuke is dan weer dat je in het begin niet perse achterloopt op de rest doordat de gear nog niet goed genoeg is.
Maar het is wel even wennen omdat je eigenlijk geen vooruitgang moet maken.

Dat ter zijde is het qua gameplay enorm leuk.
Soms had ik echt het gevoel dat ik echt in het gevecht zat doordat ik langs alle kanten kogel haar afketsen op de muren en dat je dus echt bijna bang krijgt om je hoofd achter een hoek te steken. :)

Gisteren heb ik vooral wat alleen gespeeld met dan vreemden in de groep maar ik denk wel dat het veel leuker is om met 3 vrienden te spelen zodat je wat kan communiceren.
Gisteren speelde ik samen met wat mensen en die waren echt waanzinnig aan het communiceren. Ik had even het gedacht dat het wat te ernstig was opgepakt door hem (het blijft een spel natuurlijk) maar door die goeie communicatie wonnen we wel het spel.

Verder kan ik nog zeggen dat er de maps die ik tot hier toe heb gespeeld wel wat op hetzelfde lijken. maar mss is dat omdat ik nog maar 1 gamemode heb gespeeld. Mss komen er andere maps bij bij andere speltypen.

Tot zo ver mijn mening :)
 
Er zitten wel nog veel bugs in maar ontwikkelaar heeft al laten weten dat ze er van weten en zo snel mogelijk proberen te fixen….

Ik begin het leuker en leuker te vinden…
Is een keertje iets anders maar wel mijn ding.

voicechat is ni echt men ding (Veel te verlegen ☺️) maar kan wel geloven dat dit veel uitmaakt in dit spel.
 
Mensen die is willen samen spelen.

Xbox naam is bierka

Net 3 kills gehaald achter elkaar dat geeft voldoening meer dan ne kill streak in cod :LOL:
Heb u toegevoegd.
Misschien lukt het wel eens om samen te spelen.

Al moet ik eerst nog eens alle controls deftig vanbuiten leren 🤪😂
 
Terug
Bovenaan