Album of the week Inschrijvingen ronde 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Normaal was het aan mij deze week maar ik ben ingesprongen voor Blackie. Als jullie nog een tweede album wensen kan ik er morgen voor kijken. :unsure:
 
Komt er vandaag aan!
twin-peaks-waiting.gif
 
Ik twijfel een beetje, omdat ik het ergens niet fair meer vind om mee te doen, maar dan zelf niet op alle andere albums reageer. (Dit omdat ik het toch wel moeilijk vind om over muziek te schrijven waar ik weinig tot niets vanaf weet/buiten mijn comfortzone ligt.) Ik zie dan dat diezelfde mensen wel op mijn AOTW reageren. Dus ja...
 
Ik twijfel een beetje, omdat ik het ergens niet fair meer vind om mee te doen, maar dan zelf niet op alle andere albums reageer. (Dit omdat ik het toch wel moeilijk vind om over muziek te schrijven waar ik weinig tot niets vanaf weet/buiten mijn comfortzone ligt.) Ik zie dan dat diezelfde mensen wel op mijn AOTW reageren. Dus ja...
Je denkt daar echt te veel over na.
 

Let's go!

giphy.gif


Ik twijfel een beetje, omdat ik het ergens niet fair meer vind om mee te doen, maar dan zelf niet op alle andere albums reageer. (Dit omdat ik het toch wel moeilijk vind om over muziek te schrijven waar ik weinig tot niets vanaf weet/buiten mijn comfortzone ligt.) Ik zie dan dat diezelfde mensen wel op mijn AOTW reageren. Dus ja...


Als woorden je te kort schieten, een duimpje omhoog of omlaag is ook goed. Zoals @Kid_C zegt, je overdenkt het ;)
 
Ik twijfel een beetje, omdat ik het ergens niet fair meer vind om mee te doen, maar dan zelf niet op alle andere albums reageer. (Dit omdat ik het toch wel moeilijk vind om over muziek te schrijven waar ik weinig tot niets vanaf weet/buiten mijn comfortzone ligt.) Ik zie dan dat diezelfde mensen wel op mijn AOTW reageren. Dus ja...
Bwo, ik heb hier ook dingen geluisterd die ik anders nooit zou hebben opgezet en waar ik ook de ballen van ken. Dat maakt niet uit. Dat je meegeeft dat je het goed of slecht vindt en waarom is, denk ik, toch al genoeg.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd :woohoo:.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan