Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben in Roosendaal geweest, was goed geregeld imo. We hebben het gecombineerd met een dag Rosada, wat daar een paar minuten (met de auto) vandaan is.
Ik vond het leuk maar het was wel echt moeilijker dan ik dacht. Ga er niet naar toe met de verwachting dat je plots tot tegen het plafond zal plakken, want dat valt dik tegen als je 0 ervaring hebt.
De dag nadien voelde ik wel een beetje dat ik mezelf belast had op een manier die ik niet gewoon was, ondanks dat ik toch bovengemiddeld sportief ben en in totaal slechts 5 minuten in de tunnel gehangen heb. De dag zelf vond ik het jammer dat je slechts zo weinig tijd vloog, maar de dag nadien begreep ik waarom ze niet konden riskeren om mensen zonder ervaring zonder voorwaarden langer dan 5 minuten te laten boeken. Ik heb al verhalen van (minder sportieve) mensen gehoord die de dagen nadien toch stevig stijf waren.