Indiana Jones - game key ( te claimen via Nvidia en Steam )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bunkerbudy

Well-known member
Platinum Trophy
iTrader: 100% (43/43)
Nieuw/tweedehands
Niet van toepassing
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Niet van toepassing
Ik wou eigenlijk eens zien of er interesse is bij iemand in een key voor deze game.

Key kan enkel geclaimed worden via de Nvidia app en gekoppeld met je Steam account voor in aanmerking komende GPU's.
Ik twijfel zelf of ik hem nu wil spelen of later, dus moest er iemand interesse in hebben, mag de key misschien wel weg als we een prijs overeen komen.

---------

Redemption Instructions: Indiana Jones and the Great Circle™ GeForce RTX 40 Series Bundle​

To redeem your promotional code for Indiana Jones and the Great Circle™ you must have the NVIDIA app and a Steam account. Please follow the steps below:
  1. Install your qualified graphics card.
  2. Update or install the latest version of the NVIDIA app.
  3. Open and log in to the NVIDIA app.
  4. Go to “REDEEM”.
  5. Enter your bundle code from your qualifying bundle purchase.
  6. Follow the remaining instructions on screen to sign in through your Steam account.
  7. Select “REDEEM” to redeem Indiana Jones and the Great Circle™ to your Steam account.
  8. LAUNCH Steam to begin installation.

Heb misschien wel interesse- heb hier zelf een 4080super dus dat zou normaal gezien wel moeten werken, denk ik?
Normaal wel, heb je in het verleden al een game geclaimed via Nvidia en je GPU?
Dat is het enige waar twijfel over kan zijn. Als je ooit al eens zo een bundel game geclaimed zou hebben met dezelfde GPU actief.

Ik had nog al iemand met interesse, maar die heeft het niet gedaan om die reden, soms werkt het wel, soms niet.
Maar als je nog nooit een game geclaimed hebt op die manier werkt dat normaal altijd wel en de 4080Super hoort bij de kaarten die voldoen.

"*For a limited time, get the Digital Premium Edition of Indiana Jones and the Great Circle™ (a $99.99 value) with the purchase of a qualifying NVIDIA GeForce RTX™ 4090, 4080 SUPER, 4080, 4070 Ti SUPER, 4070 Ti, 4070 SUPER, or 4070 desktop or graphics card, or laptop with a GeForce RTX™ 4090 Laptop GPU, RTX 4080 Laptop GPU, RTX 4070 Laptop GPU. Technology varies by GPU."

Dit komt van de Nvidia site zelf.

Laatst bewerkt:
Normaal wel, heb je in het verleden al een game geclaimed via Nvidia en je GPU?
Dat is het enige waar twijfel over kan zijn. Als je ooit al eens zo een bundel game geclaimed zou hebben met dezelfde GPU actief.

Ik had nog al iemand met interesse, maar die heeft het niet gedaan om die reden, soms werkt het wel, soms niet.
Maar als je nog nooit een game geclaimed hebt op die manier werkt dat normaal altijd wel en de 4080Super hoort bij de kaarten die voldoen.

"*For a limited time, get the Digital Premium Edition of Indiana Jones and the Great Circle™ (a $99.99 value) with the purchase of a qualifying NVIDIA GeForce RTX™ 4090, 4080 SUPER, 4080, 4070 Ti SUPER, 4070 Ti, 4070 SUPER, or 4070 desktop or graphics card, or laptop with a GeForce RTX™ 4090 Laptop GPU, RTX 4080 Laptop GPU, RTX 4070 Laptop GPU. Technology varies by GPU."

Dit komt van de Nvidia site zelf.
Als ik het me goed herinner op deze kaart nog niet nee, op mijn vorige wel.

Had je een richtprijs in gedachte?

Als ik het me goed herinner op deze kaart nog niet nee, op mijn vorige wel.

Had je een richtprijs in gedachte?

Welke kaart heb je specifiek?
Ik vraag het maar omdat er precies staat op een selectie van 40 serie kaarten, maar toen ik mijn PC nog aan het bestellen was zag ik dat toch bij heel veel kaarten bij staan, dus ik denk dat je al een zeer exotische kaart moet hebben die niet geld voor de actie.

Betreffende de prijs.
Awel, ik had de vorige keer €40 gezegd maar ik had niet door dat dit een code is voor de premium versie van het spel ( €100 ipv €70 ).
Ik zou dan eerder zeggen nu €65 ongeveer, deze editie geeft je later ook toegang tot de extra story DLC en bevat nu een digital art book en extra outfit.

Info van op steam:
Premium Edition Includes:
  • Base Game
  • The Order of Giants Story DLC
  • Digital Artbook
  • Temple of Doom Outfit

Welke kaart heb je specifiek?
Ik vraag het maar omdat er precies staat op een selectie van 40 serie kaarten, maar toen ik mijn PC nog aan het bestellen was zag ik dat toch bij heel veel kaarten bij staan, dus ik denk dat je al een zeer exotische kaart moet hebben die niet geld voor de actie.

Betreffende de prijs.
Awel, ik had de vorige keer €40 gezegd maar ik had niet door dat dit een code is voor de premium versie van het spel ( €100 ipv €70 ).
Ik zou dan eerder zeggen nu €65 ongeveer, deze editie geeft je later ook toegang tot de extra story DLC en bevat nu een digital art book en extra outfit.

Info van op steam:

Kaart zelf is de Asus TUF 4080 Super

En oei, ja had zelf precies ook gemist dat dat over de Premium veresie gaat. Ik zie niet echt de meerwaarde in van de digitale extras (en de DLC, mezelf kennende ga ik dat spel toch gewoon een keer spelen nu en dan nooit meer aanraken).

€40 zou ik gedaan hebben voor de base game, maar ik snap natuurlijk ook wel perfect dat dit idd de duurdere versie is met meer spullen included, en dat het dan een beetje belachelijk zou zijn van prijs.

Mes excuses & success nog met de verkoop

Kaart zelf is de Asus TUF 4080 Super

En oei, ja had zelf precies ook gemist dat dat over de Premium veresie gaat. Ik zie niet echt de meerwaarde in van de digitale extras (en de DLC, mezelf kennende ga ik dat spel toch gewoon een keer spelen nu en dan nooit meer aanraken).

€40 zou ik gedaan hebben voor de base game, maar ik snap natuurlijk ook wel perfect dat dit idd de duurdere versie is met meer spullen included, en dat het dan een beetje belachelijk zou zijn van prijs.

Mes excuses & success nog met de verkoop
No problem, versta het wel, is zowat dezelfde reden dat ik hem overweeg weg te doen, momenteel geen interesse in om te spelen enzo.
Moest er geen reactie op komen voor de rest, laat ik het je mss nog wel weten of ik hem toch niet weg doe voor €40.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan