Action PC XBOX Indiana Jones and the Great Circle


Blijf het vreemd vinden dat iedereen een Tomb Raider/Uncharted clone wil. Speel dan die games gewoon? :unsure:
MachineGames zijn gekend voor hun first-person aanpak dus laat die maar rustig doen
Hadden er daar nieuwe games van uitgekomen had ik dat ook gedaan.
Ik was nu gewoon enthousiast omdat ik hoopte op zo'n game maar dan met wat knipogen naar de Indy films in.
Ik sluit me volledig aan bij Sond hierboven.
Het is net omdat we die speelstijl leuk vinden dat we meer in deze stijl willen zien. Anders kan je voor FPS ook zeggen dat je enkel Wolfenstein moet uitbrengen, Doom, Halo, Call of Duty,... waarom is dat allemaal nodig? Speel toch gewoon Wolfenstein...
Het is net niet dat we een exacte kloon willen lijkt me, maar de next thing in dat genre. Waardoor dat genre verder groeit.
Tomb Raider en Uncharted zijn hier een mooi voorbeeld van. Uit de Tomb Raider reeks groeide het verder door daarop een andere franchise te steunen (Uncharted), die dan weer de Tomb Raider games inspireerden en naar het hogere niveau tilden.
Ik zag inderdaad in deze game deze volgende stap voor deze action-adventure games.

Er is ook niets mis mee dat een dev zijn eigen ding doet (alweer, daar kan de gaming wereld enkel van groeien), ik sta voor het grootste deel achter deze richting... enkel jammer voor mij dat het first person is.
Bezie het van een andere kant: dat mensen die niet graag first person hebben het jammer vinden dat het spel niet third person is (want daar zit het grote verschil met Uncharted/Tomb Raider) is net een compliment dat het spel toch wel in een goede richting zit... Had het helemaal de bal misgeslagen, dan vond niemand het erg.
 
Uncharted en Tomb Raider bekampen had gewoon dom geweest, ondanks dat het 2 Indy kindjes zijn. Geen fan van MachineGames, maar het is wel een goeie fit. Had ook wel gedacht dat er meer geld ging naar worden gesmeten.
 
Zo games speel ik liefts als third person, ziet er wel nog tof uit alhoewel ik niks met indiana Jones heb.
 
Ik sluit me volledig aan bij Sond hierboven.
Het is net omdat we die speelstijl leuk vinden dat we meer in deze stijl willen zien. Anders kan je voor FPS ook zeggen dat je enkel Wolfenstein moet uitbrengen, Doom, Halo, Call of Duty,... waarom is dat allemaal nodig? Speel toch gewoon Wolfenstein...
Indiana Jones en Uncharted zijn ook gewoon hetzelfde he. Halo, Wolfenstein, Call of Duty zijn allemaal verschillende settings.
Moest Naughty Dog een nazi game maken zou ik ook niet willen dat ze FPS gaan omdat ik graag Wolfenstein speel.
 
Net de trailer bekeken ende first person view stoort totaal niet imo. Het ziet er allemaal prachtig uit!
Misschien tegen dan eens een XBOX erbij aanschaffen voor die exclusives 😋
 
Indiana Jones en Uncharted zijn ook gewoon hetzelfde he. Halo, Wolfenstein, Call of Duty zijn allemaal verschillende settings.
Moest Naughty Dog een nazi game maken zou ik ook niet willen dat ze FPS gaan omdat ik graag Wolfenstein speel.
Ik zie mogelijkheden om er niet hetzelfde van te maken, enkel en alleen al omdat je in een andere time period zit en Uncharted toch veel leunt op de shooter-delen, grand setpieces en in het samenspel tussen Nathan en zijn reisgezel. Ergens tussen Uncharted en Tombraider in met meer exploreren/puzzels en minder combat en je hebt je eigen ervaring.

Ik ben zeker niet thuis in het FPS-genre, maar moet ik dan misschien het bestaan van Battlefield, Homefront en Call of duty naast elkaar plaatsen met dezelfde oorlogssetting? Zelfs als dat een slecht lijstje is, vul er gerust zelf een in. Het punt is vooral dat er plaats is voor soortgelijke games in dezelfde setting, als ze een eigen twist geven en zeker als ze elkaar beter maken.

Ook van ontwikkelaars van FPS die overgaan naar third person action is er het geweldige voorbeeld bij onze Nederlandse vrienden van Guerrilla Games die van Killzone naar Horizon zijn gegaan.

Ik volg jouw mening ook wel (schoenmaker, blijf bij je leest en doe wat je goed kent), ik probeer enkel een uitleg te geven waarom er mensen zijn die wilden dat deze third person zou worden (en geef dan ook mijn redenen), aangezien je zei dat je dat vreemd vond.

Er zijn ook mensen die de game nu volledig afbreken omdat het niet is wat ze wilden... dat begrijp ik dan weer niet.

PS... was de eerste Uncharted niet ergens een Nazi-game?
 
Terug
Bovenaan