Varia iemand met 3D-printer gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Waelvis

Well-known member
Crowdfunder FE
Lokeren
iTrader: 100% (40/40)
Gevraagde goederen
Iemand met een 3D-printer
Ik ben op zoek naar iemand met een 3D-printer die iets klein voor mij zou willen printen.
Liefst in de buurt van Waasland-Gent

Ik zou een Maya Death Whistle willen laten afdrukken.

Iemand in de buurt die dit zou kunnen en willen doen? (En wat zou je ervoor vragen?)
 
7.8 uur printen op Dynamic quality5(Ender 3v2) volgens Cura, 28gr. 60mmx45mm. Schat tss. de 8-12€ of zo.XD
Edit: WTF voor geluid is da.XD Precies iets uit een horror film.
 
als ge kunt wachten tot met kerstdag wil ik da wel doen ga mijn vrouw een kado doen voor haar verjaardag
ben van dendermonde
Eventueel wel, als ik niemand anders kan vinden. Ik loop er al zeker 6 maand mee in mijn hoofd, een paar maandjes extra moet wel lukken. (Alhoewel het tof zou zijn op Halloween, om de "trick or treat" kindjes te doen schrikken.
7.8 uur printen op Dynamic quality5(Ender 3v2) volgens Cura, 28gr. 60mmx45mm. Schat tss. de 8-12€ of zo.XD
Edit: WTF voor geluid is da.XD Precies iets uit een horror film.
Idd, het is voor dat geluid dat ik het wil. Lijkt me zalig om bvb in een tunnel te proberen.
Maar mijn gezicht is niet uit de 3d printer... ik kan echt niet helpen hiermee.

:unsure:
Uw gezicht is alleszinds in 3D, dus da komt wel goed..
 
Ik heb deze zonet ook geprint.
Maar wat voor geluid moet het juist maken?

Heb je hier een opname van? Of een filmpje qua geluid?

De print is goed gelukt, maar doet niet veel speciaals/ engs als je er bovenaan op blaast...
 
Ik heb deze zonet ook geprint.
Maar wat voor geluid moet het juist maken?

Heb je hier een opname van? Of een filmpje qua geluid?

De print is goed gelukt, maar doet niet veel speciaals/ engs als je er bovenaan op blaast...
Het zou zo moeten klinken:


Ik ben er net omgereden bij Bumba007 en mits heel hard blazen lukt het me vaag om iets te produceren dat in de buurt komt.
 
Helaas, bij mij is het ook hard blazen.

Als je gewoon blaast is het niet speciaal...maar heb nog niet echt durven doorblazen voor de buren, haha...

Het zou zo moeten klinken:


Ik ben er net omgereden bij Bumba007 en mits heel hard blazen lukt het me vaag om iets te produceren dat in de buurt komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan