Idee thread

Ik doe deze week de inhaalbeweging met squarepusher en wolfie zijn band. De rest wel allemaal beluisterd, toch een leuk avontuur dit.
Tot hiertoe is iedereen daar heel positief mee omgesprongen. Er zijn geen genres afgekraakt en hier en daar zijn mensen zelfs buiten hun comfortzone geweest om nieuwe dingen te leren kennen. Ik denk dat je vanaf een bepaalde leeftijd wel wat "vast hangt" aan een aantal genres, maar je moet al een koppige ezel zijn om op zijn minst niet te proeven van andere genres. Is het je ding niet, even goede vrienden. Maar dan heb je tenminste geprobeerd.

Tot hiertoe is iedereen daar heel positief mee omgesprongen. Er zijn geen genres afgekraakt en hier en daar zijn mensen zelfs buiten hun comfortzone geweest om nieuwe dingen te leren kennen. Ik denk dat je vanaf een bepaalde leeftijd wel wat "vast hangt" aan een aantal genres, maar je moet al een koppige ezel zijn om op zijn minst niet te proeven van andere genres. Is het je ding niet, even goede vrienden. Maar dan heb je tenminste geprobeerd.
Toch ook de sterkte van dit forum. Als je bezig bent met muziek is het het fijnst om oogkleppen af te zetten en van alles te proeven.

Ik doe zeker nog een poging voor wat inhaalwerk, maar dat zal niet meer dit jaar zijn denk ik. Ik ben ook nog aan het twijfelen over mijn eigen keuze.

Ik zal zeggen, mijn inhaalbeweging van maandag heb ik echt geapprecieerd. Drie toppertjes op rij voor mij de laatste weken. Keep it up boys & girls & everything in between!

Eigenlijk al klaar met The Seer? :p

giphy.gif

Zeg, krijgen we op het eind leuke statistiekjes?
Zoiets als: 50 albums, 473 nummers, 4798 minuten muziek. Langste nummer was x en duurde a minuten. Kortste nummer was y en duurde b seconden. Dan nog wat statistieken van jaartallen erbij enz. 't is maar een idee maar mijn innerlijke nummertjes nerd zou er wel blij mee zijn :p

Terug
Bovenaan