Idee thread

Ik heb ooit een mail gestuurd naar Apse om een HQ versie te krijgen van een albumcover. Is geëindigd met een gratis vinyl en guestlist tijdens een show. :unsure:
Bands mailen helpt!
Ik (allez het was initieel mijn ma die opnam) kreeg telefoon van Marco van de Heideroosjes omdat ze mijn geschrift niet konden lezen, en dus niet konden leveren, toen ik een t-shirt had besteld op hun optreden (digitaal bestond toen nog niet).

Ik heb toen een... t-shirt gekregen :unsure:.

Ik (allez het was initieel mijn ma die opnam) kreeg telefoon van Marco van de Heideroosjes omdat ze mijn geschrift niet konden lezen, en dus niet konden leveren, toen ik een t-shirt had besteld op hun optreden (digitaal bestond toen nog niet).

Ik heb toen een... t-shirt gekregen :unsure:.
Nederlanders... Cheap! :unsure:

Ooit een gezeefdrukte plaat van Madlib besteld bij rushhour.nl. Bleek de verf aan de plastieke hoes te hangen en dus volledig naar de vaantjes

Gemaild naar Stonesthrow en ze hebben me een nieuwe gezeefdrukte hoes, hoop stickers en promo cd's opgestuurd gratis en voor niets, helemaal van uit LA :love:

Twee albums van Burial rechtstreeks via de hyperdub bandcamp besteld, waren slecht verpakt waardoor de sleeves vanboven gescheurd waren. Ook gemaild, ik kreeg gewoon een discount code voor bandcamp :(

De meeste van de albums zijn niet echt mijn ding, of misschien soms eens een nummer maar dat is het, maar omdat ik geen zin heb om dat elke keer te zeggen en de moeilijke luisteraar van de groep te zijn reageer ik dan maar niet (meer). :unsure:

De meeste van de albums zijn niet echt mijn ding, of misschien soms eens een nummer maar dat is het, maar omdat ik geen zin heb om dat elke keer te zeggen en de moeilijke luisteraar van de groep te zijn reageer ik dan maar niet (meer). :unsure:
Gewoon doen, hoe meer animo, hoe beter! Dat helpt misschien anderen ook over de streep trekken om toch te posten.
Hoewel ik het nog altijd een heel leuk initiatief vind, vind ik het jammer dat er onderweg toch wat volk is afgehaakt. Daarom: doe terug mee! :)

De animo zal bij het ene album wel wat groter zijn dan bij het andere album. Dat mensen afhaken is onvermijdelijk. Ik probeer wel alles te beluisteren, maar geraak er niet altijd aan of kan niet altijd evenveel aandacht geven. Het feit dat ik een gezin, werk en een huishouden heb helpt ook niet, want veel tijd voor walls of text te noteren en ieder nummer te beschrijven heb ik niet.

Ik doe deze week de inhaalbeweging met squarepusher en wolfie zijn band. De rest wel allemaal beluisterd, toch een leuk avontuur dit.

Terug
Bovenaan