Howhow, gelieve de verwachtingen niet té hoog te leggen he.

You betcha.Ik ben er 100% van overtuigd dat Blacky legio mogelijkheden kan verzinnen om onze oren te martelen. En ze vindt het allicht nog leuk ook![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Howhow, gelieve de verwachtingen niet té hoog te leggen he.

You betcha.Ik ben er 100% van overtuigd dat Blacky legio mogelijkheden kan verzinnen om onze oren te martelen. En ze vindt het allicht nog leuk ook![]()

Als er nog plaats vrij is volgend jaar heb ik ook wel eens interesse om een album voor te stellen!
was me ook opgevallen,vanaf 2022 staan ze terug normaal.waarom staan die datums in de openingspost eigenlijk in amerikaans formaat? ik ben altijd zo in de war als ik die lijst eens bekijk![]()
Ik ga passen. Ik wil mijn activiteit op BG beperken. Ligt niet aan jullie, maar ik heb mijn redenen.Al eens voorzichtig polsen: @Lakigigar, gaat het lukken komende maandag eentje te presenteren?
waarom staan die datums in de openingspost eigenlijk in amerikaans formaat? ik ben altijd zo in de war als ik die lijst eens bekijk![]()
Wel, het antwoord is simpel. @Kid_C heeft alle deelnemers die "aye" zeiden random door elkaar geklutst en een voorzien van een datum.was me ook opgevallen, vanaf 2022 staan ze terug normaal.

Ik voeg je toe!Als er nog plaats vrij is volgend jaar heb ik ook wel eens interesse om een album voor te stellen!
Geen probleem, Laki.Ik ga passen. Ik wil mijn activiteit op BG beperken. Ligt niet aan jullie, maar ik heb mijn redenen.
Schrap ik je uit de lijst of wil je een latere datum?
Ik heb ook nog wat albumideetjes die héél anders klinken dan wat ik heb gekozen als AOTW.Mogen gebruikers die al geweest zijn nog eens?![]()
Anders wissel ik met jou (voorlopig). Dan is het probleem opgelost, en dan zie ik wel of ik het dan doe. Maar ik wil even wat me terugtrekken uit BG voor "eventjes" of minimale activiteit.Ik ben tijdens mijn week op vakantie (27-12-2021). Wil iemand wisselen?
Edit: of kan ik de plek van Laki inpikken?![]()

Baja nee, wissel maar met Laki, die heeft al vaker een forum pauze gehad om daarna full force terug te komen, dus wie weet wat die nog komt voorstellen laterMij is het om het even. Ik wil niet per se voorkruipen of zo. Iedereen een week naar voren schuiven komt mij even goed uit hoor.

Mij lijkt het uiteindelijk iets makkelijker als jij wil wisselen dan, omdat anders iedereen even op de hoogte gebracht moet worden dat hun datum 1 week naar voor opschuift.Mij is het om het even. Ik wil niet per se voorkruipen of zo. Iedereen een week naar voren schuiven komt mij even goed uit hoor.
Jammer datRendier@Eland nu niet de perfecte kerstplaat gaat kunnen presenteren in de week van kerstmis.