VTM I Can See Your Voice

knight-rider

Well-known member
Ik begrijp toch echt niet dat mensen die niet kunnen zingen daaraan meedoen, dat is toch echt uzelf voor iedereen onsterfelijk belachelijk maken.
Oke er is een waterkansje dat je er geld mee kan winnen, maar die kans is toch wel heel klein.
 
Leuk programma maar wel onnozel dat er zoveel bijzitten die wél kunnen zingen. Vandaag weer 5 van de 7 die kunnen zingen, dan is het al heel moeilijk om te verliezen...
 
Ik snap vooral niet waarom al die talentenshows 2 uur moeten duren. :wtf: Allé, ik snap wel waarom maar toch. Vtm is ‘s avonds het heel weekend door talentenshows. En het ergste is dat met al die talentenshows de enige die er ooit effectief mee bekend geworden is, Nathalia is die toen zelfs niet gewonnen had. Wie kan er zich, zonder op te zoeken, een winnaar vaan the voice/kids/senior herinneren die effectief doorgebroken is.
 
Ik snap vooral niet waarom al die talentenshows 2 uur moeten duren. :wtf: Allé, ik snap wel waarom maar toch. Vtm is ‘s avonds het heel weekend door talentenshows. En het ergste is dat met al die talentenshows de enige die er ooit effectief mee bekend geworden is, Nathalia is die toen zelfs niet gewonnen had. Wie kan er zich, zonder op te zoeken, een winnaar vaan the voice/kids/senior herinneren die effectief doorgebroken is.
Ibe?
 
Ik snap vooral niet waarom al die talentenshows 2 uur moeten duren. :wtf: Allé, ik snap wel waarom maar toch. Vtm is ‘s avonds het heel weekend door talentenshows. En het ergste is dat met al die talentenshows de enige die er ooit effectief mee bekend geworden is, Nathalia is die toen zelfs niet gewonnen had. Wie kan er zich, zonder op te zoeken, een winnaar vaan the voice/kids/senior herinneren die effectief doorgebroken is.

Laura Tesoro en Luka die in Hooverphonic heeft gezongen?
 
Ik snap vooral niet waarom al die talentenshows 2 uur moeten duren. :wtf: Allé, ik snap wel waarom maar toch. Vtm is ‘s avonds het heel weekend door talentenshows. En het ergste is dat met al die talentenshows de enige die er ooit effectief mee bekend geworden is, Nathalia is die toen zelfs niet gewonnen had. Wie kan er zich, zonder op te zoeken, een winnaar vaan the voice/kids/senior herinneren die effectief doorgebroken is.
Het zijn vooral die reclames waardoor dat 2 uur duurt, zonder die reclameblokken is dat al maar amper anderhalf uur.

Natalia was niet bij the voice, maar bij Idool en daarvan zijn er toch wel een aantal bekend geworden.
Idool 2003: Wim Soutaer, Brahim, Hadise en Danzel
Idool 2004: Sandrine Van Handenhoven en Born Crain
Idool 2007: Dean
Idool 2011: Kato Callebaut en Maureen Vanherberghen

X-Factor: Udo en Tom Dice

Star Academy: Katerine Avgoustakis

Voor The Voice
Laura Tesoro, tweede geworden, net als Silke Mastbooms, maar die is wel iets minder bekend.
Luka, Ibe en bij het laatste seizoen Grace die hadden gewonnen.
Bij de Waalse versie Loïc Nottet, ook tweede
In Nederland Duncan Laurance (enkel tot de halve finale geraakt)
 
Ik begrijp toch echt niet dat mensen die niet kunnen zingen daaraan meedoen, dat is toch echt uzelf voor iedereen onsterfelijk belachelijk maken.
Oke er is een waterkansje dat je er geld mee kan winnen, maar die kans is toch wel heel klein.
Het is dan misschien wel goede televisie (alhoewel), maar ik blijf het toch raar vinden dat mensen die niet kunnen zingen hier aan meedoen.
Leuk programma maar wel onnozel dat er zoveel bijzitten die wél kunnen zingen. Vandaag weer 5 van de 7 die kunnen zingen, dan is het al heel moeilijk om te verliezen...
Tja, misschien omdat ze niet genoeg mensen vinden die zich belachelijk willen maken?
 
Omdat die mensen €2.500 kunnen winnen, dan wil ik gerust ook wel wat vals staan zingen. :unsure:
 
Terug
Bovenaan