"Smart", "tech",... is allemaal wel redelijk beschrijvend en daarmee vergroot je de kans dat iets identiek of verwarrend gelijkaardig al bestaat voor jouw goederen en diensten. Ik zou sowieso in het Benelux merkenregister al eens een check doen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, daar heb ik ook al aan gedacht. De algemene naam die nu aangevraagd wordt voor de oprichting moet op elke factuur staan, ongeacht voor wat die factuur is. Vervelende is dat alles zo uiteenlopend is haha.Moet je echt één naam hebben? Ik zou eerder gaan voor een algemeen iets om uw bv mee te beschrijven (Joertem BV) en twee/drie handelsnamen gebruiken. Eentje voor de smart en technische dinges en eentje voor het redacteurswerk.
Ook gewoon om uw branding correct te kunnen opsplitsen. Ik zie iemand die een redacteur zoekt nu niet direct scrollen tussen foto’s van robotmaaiers.
Extra namen registreren als handelsnaam. Desnoods is hetJa, daar heb ik ook al aan gedacht. De algemene naam die nu aangevraagd wordt voor de oprichting moet op elke factuur staan, ongeacht voor wat die factuur is. Vervelende is dat alles zo uiteenlopend is haha.
Dat heb je zelf wel een beetje in de hand héVervelende is dat alles zo uiteenlopend is haha.

Beste referentie, hands down.Temmermans Projects
"Een kleine moeite voor Joeri, betekent misschien een wereld van verschil."
Ik heb denk ik eentje, met meerdere betekenissen, let me know what you think.Aangezien hier enkele geniale geesten zitten, roep ik jullie hulp in.
Mijn btw nummer is in aanvraag, maar ik geraak er maar niet aan uit welke naam te kiezen. Bij deze geef ik wat info mee, zodat er rekening gehouden mee kan worden.
Naam: Joeri Temmerman
Activiteiten:
alles met robotmaaiers en andere tuinmachines
3D printen
Mijn redacteurswerk
Installatie van slimme toestellen
Technisch onderhoud uitvoeren in voedingsbedrijven
Zelf kwamen onder andere "TemmerTech" en alles met JT Technics en consoorten al aan bod, maar dat dekt de (nogal brede) lading niet. Dus ofwel iets dat de lading dekt, of iets neutraal.
Laat jullie gaan!