Hoeveel foto's neem je per week met je smartphone en van wat?

Hoeveel foto's neem je per week met je smartphone?

• 0-5

Stemmen: 31 47,0%
  • 6-10

Stemmen: 6 9,1%
  • 11-20

Stemmen: 9 13,6%
  • 21-30

Stemmen: 7 10,6%
  • 31-40

Stemmen: 2 3,0%
  • 41-50

Stemmen: 1 1,5%
  • 51-60

• 61-70

• 71-80

Stemmen: 0 0,0%
  • 81-90

• 91-100

• 100+

• amper tot geen op een jaar

Stemmen: 7 10,6%

• Totaal aantal stemmers
    66
Minstens 100 per maand, bewijsstukken voor de garantiedienst. ( per dossier minimum 5)
Daarna wekelijks van de honden, kinderen minder nu omdat ze 17 en 19 worden, enkel bij speciale gelegenheden.

0-5 per week, en eenmaal per maand spendeer ik een kwartiertje om door alle genomen en ontvangen foto's te gaan op de GSM en alles te verwijderen wat geen blijvende impact heeft. Omdat ik toch van mijn vrouw ~50 foto's per week op whatsapp toegestuurd krijg.

0-5 per week. Ik fotografeer niet graag met de smartphone. Met mijn camera wel, dan kan ik er wel duizenden op een dag mee trekken.

Vroeger nam ik er meer, maar ik besefte 5 jaar geleden dat ik eigenlijk nooit meer kijk naar foto's die ik vroeger genomen heb.
Sindsdien neem ik er nog maar weinig.

Vroeger nam ik er meer, maar ik besefte 5 jaar geleden dat ik eigenlijk nooit meer kijk naar foto's die ik vroeger genomen heb.
Sindsdien neem ik er nog maar weinig.
Ik neem die dan ook niet echt voor mezelf, wel voor mijn nageslacht.
Hoe heerlijk zou het geweest zijn dat ik nu beschikte over 1000-den foto's en video's van mijn (bet)(over)grootouders?

Ik neem die dan ook niet echt voor mezelf, wel voor mijn nageslacht.
Hoe heerlijk zou het geweest zijn dat ik nu beschikte over 1000-den foto's en video's van mijn (bet)(over)grootouders?
Dan moet je er wel voor zorgen dat je al die foto's gaat bewaren tot aan het einde van je leven. Zou inderdaad wel geweldig zijn om duizenden foto's te hebben van voormalige generaties. Ik weet nog hoe ik foto's van de jaren '20 van de vorige eeuw maar bleef bekijken toen mijn grootouders overleden waren en probeerde me in te beelden wie die mensen waren (ouders, nonkels, tantes, grootouders, neven, nichten van mijn grootouders).

Ik neem er 20 denk ik per week, maar verwijder er dan wel minstens 15. Less is more.

Ik wil dat mijn leven op foto staat, zodat ik een leuke tijdlijn heb.
Ik neem dus enkel foto's van belangrijke zaken:
- foto van kinderen van vrienden (hebben zelf geen kinderen) (altijd leuk 10 jaar later)
- foto van events
- foto van trail runs (mooie locaties)
- foto van onze hond (altijd leuk 10 jaar later)
- foto van vrienden (altijd leuk 10 jaar later)
- foto van iets dat ik niet mag vergeten (ook work-related)
- foto van renovatiewerken (voor- en na is altijd schitterend)
- foto op reis (dan gaan we er wel over)

Amper eigenlijk. Effe er door gescrolld en ik denk dat ik dit jaar nog geen 15 foto's gemaakt heb. De laatste foto in het overzicht is van 27 maart. En dat zijn de meterstanden van gas en elektriciteit :) Dat zegt genoeg zeker.

Ik heb een map met +3000 foto’s en filmpjes van mijn hond. We hebben hem 2 jaar sinds gisteren.

Voor de rest vooral foto’s van de natuur, van frietjes voor mijn favoriete forumonderdeel De Frituur, of van ander lekker eten, of als mijn oog ergens op valt.

Ik verzamel de leukste foto’s in een map en die speel ik dan af op de Apple TV als screen saver.

Voor de rest vooral foto’s van frietjes voor mijn favoriete forumonderdeel De Frituur.
179653.jpg

Ik heb een map met +3000 foto’s en filmpjes van mijn hond. We hebben hem 2 jaar sinds gisteren.

Voor de rest vooral foto’s van de natuur, van frietjes voor mijn favoriete forumonderdeel De Frituur, of van ander lekker eten, of als mijn oog ergens op valt.

Ik verzamel de leukste foto’s in een map en die speel ik dan af op de Apple TV als screen saver.
Hulde voor uw avatar.

Dagelijks meerdere voor werk ( gemiddeld 15 ofzo)
-om bij te voegen aan rapporten
-van serienummers ofzo ipv over te schrijven
-situaties vastleggen waarvan ik weet dat die later ontkent gaan worden 😂

Privé is een fractie daarvan.
Meestal dan van de huisdieren.

Terug
Bovenaan