Hoelang op het toilet zitten is te lang?

Général Zantas

Well-known member
Edit mod: deze post werd afgesplitst uit het relaties en intimiteit forum.
maar met uwe gsm op de pot aambeien groeien

Is dat effectief zo? Ik zit al quasi 10 jaar gemiddeld 20-30 minuten op de WC bij een grote boodschap (lees altijd een boek) en ik heb nog nooit last van aambeien gehad. Persoonlijke anekdotes zijn niet zoveel waard natuurlijk, maar vroeg het me toch af.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet één ding, sinds 4G zit ik met aambeien.
Nee ik euh papegaai het ook maar vanop reddit ofzo. Van op de pot natuurlijk.

Is dat effectief zo? Ik zit al quasi 10 jaar gemiddeld 20-30 minuten op de WC bij een grote boodschap (lees altijd een boek) en ik heb nog nooit last van aambeien gehad. Persoonlijke anekdotes zijn niet zoveel waard natuurlijk, maar vroeg het me toch af.

<-- aambei slachtoffer door teveel koffie te zuipen en teveel op wc te zitten op het werk :unsure:

Ik denk toch dat ge die dingen pas krijgt als ge constant zit te douwen en te stouwen. Ik zit heel op mijn gemak op het wc een kwartierke te chillen. Als ik soms op het werk op het wc zit loopt er ene spurtend dat kotje binnen om dan gelijk een sumoworstelaar te kreunen voor de kleinste drops. Ja, die zijn reet zal inderdaad een mijnenveld zijn. Als elk schijtje zo een doodstrijd is...

Ik denk toch dat ge die dingen pas krijgt als ge constant zit te douwen en te stouwen. Ik zit heel op mijn gemak op het wc een kwartierke te chillen. Als ik soms op het werk op het wc zit loopt er ene spurtend dat kotje binnen om dan gelijk een sumoworstelaar te kreunen voor de kleinste drops. Ja, die zijn reet zal inderdaad een mijnenveld zijn. Als elk schijtje zo een doodstrijd is...
Nee das ook als ge niet actief zit te persen, gewoon door op een bril te zitten begint het te verhangen. Op een bril zitten is eigenlijk niet natuurlijk, de natuurlijke kakhouding is gehurkt in het bos

Nee das ook als ge niet actief zit te persen, gewoon door op een bril te zitten begint het te verhangen. Op een bril zitten is eigenlijk niet natuurlijk, de natuurlijke kakhouding is gehurkt in het bos
Ik vind precies niet zo veel verschil tussen op een wc zitten en op een stoel maar mijn endeldarm hangt er iig niet uit.

Slapende voeten daarentegen... :unsure:

Een kick omdat dit topic ondergewaardeerd wordt.
Zelf ben ik nogal iemand die het uitstelt (gewoonte van op het werk), dus als ik bij de pot kom en zit stroomt het eruit; maximum 5 minuten.
Mijn partner is een kampeerder die haar gsm meeneemt, dus dat duurt gerust 20 minuten.
Stiefzoon zie ik als een klassieke vent. Moet altijd gaan wanneer het warm eten geserveerd wordt en blijft minstens tien minuten zitten zonder dat hij iets van leesmateriaal meeneemt.

Als mijne maat reels en memes stuurt weet ik dat hij op de pot zit. En wie weet worden vele hoogdravende discussies hier gevoerd op de pot.

Guilty as charged toch wel. Ik kan wel eens doorgaan totdat één of beide benen slapen. Een waar pretje om dan vervolgens af te ronden :poop:.

Terug
Bovenaan