Hoe snel kan jij typen?

eerste poging: cpm 656, acc 100%, 328 characters, consistency 87%, 30s.
Dat zal ook wel mijn maximum zijn denk ik, rapper taffelen lukt gewoon niet.
Met dank aan doorgedreven typles van een nonnetje, over de middag in het 4de, 5de en 6de leerjaar. En sindsdien eigenlijk alleen nog sneller geworden.

Pfff - minder dan 100 hier, ben dan ook verplicht om enkel korte verslagen te schrijven

Chapeau voor de posters trouwens - jullie typen sneller dan ik kan denken :ROFLMAO:

Volgens deze site 86WPM (372CPM).

Ik typ in een aangepaste versie van Dvorak (programmer Dvorak - letters zelfde, maar cijfers en speciale tekens staan anders) en heb eigenlijk nooit echt geoefend op snelheid.

Huh, blijkbaar ben ik te gewoon geraakt aan ctrl-space en tab completion 😅. Ik moet dan ook meer walls of text op BG typen dan op m'n werk...
yT2DVPT.png

0HIlLA6.png

Ik zou hoger kunnen, maar dan moet ik me misschien meer focussen, en dat is ook niet zo relevant. Want als je iets typet, dan neig ik om dat te verbeteren en je denkt ook terwijl je je posten neertypet.

edit:

XKlghhc.png

ook nog even in engels geprobeerd, want ik typ vaak in engels ook.

599 op 100%. Nog verschillende keren geprobeerd om de 600 te halen, maar dat lukt me niet. Ik begin dan fouten te maken en dan vertraag ik omdat ik in reflex mezelf wil corrigeren.

500 op 98% hier, na 3 keer proberen. Het helpt me als ik de timer/progress uit zet (zodat ik de timer niet zie aftellen en daardoor afgeleid geraak).

Vlotjes blind kunnen typen is toch echt een skill voor het leven vind ik. Ik kan me niet voorstellen dat je als kantoorwerker de hele tijd naar je toetsenbord moet zitten kijken om dan met 2 of 3 vingers te typen en telkens te moeten controleren op je scherm of je geen fout getikt hebt...

R3BNIWj.png

Huj! Ik dénk dat ik misschien nog iets sneller kan. Ik heb de test een paar keer gedaan en ik maak echt stomme fouten, bvb gewoon domweg een woord overslaan.

Amai ik dacht dat ik vrij snel kon typen maar zit hier toch duidelijk bij de traagste :eek:

1) 404 CPM 97% acc
2) 450 CPM 99% acc

azerty keyboard. Ik zou wel nog rapper kunnen mocht ik mijn nagels knippen denk ik.

hNaWpv4.png

XMIsT6V.png

Ik vind de quote modus véél leuker, die eerste willekeurige woordjes, ik denk dat als ik dat veel langer dan 30 seconden zou moeten doen, ik véél meer fouten zou maken, en hoofdpijn zou krijgen. Ironisch genoeg in de quote modus nu een fout gemaakt, maar mijn zwakke plek zijn vooral leestekens en die zitten er in de woordjesmodus niet in.

Wow, ik zie hier hoge cijfers passeren. Indrukwekkend :crazy:
Ik zit zelf onderaan de 400 en voor mijn dagelijks werk is dat gewoon prima.

Terug
Bovenaan