Hoe kan ik minder braaf overkomen zonder platvoers te worden?

Heb haar al meermaals aangegeven om naar een parenclub te gaan of om te beginnen met een openrelatie, maar daar wilt ze niet van weten.

Ander voorbeeld: een verkoopster (vrijgezel) die ik quasi wekelijks tegenkom. Had haar via FB een ietwat geil bericht verstuurd waarop ze niet reageerde.
Dus ...
Uw vrouw zegt heel duidelijk dat ze geen open relatie wilt, en jij gaat dan geile berichten naar random mensen sturen ...
Waar zou het toch fout lopen.

Dus ...
Uw vrouw zegt heel duidelijk dat ze geen open relatie wilt, en jij gaat dan geile berichten naar random mensen sturen ...
Waar zou het toch fout lopen.

Uw logische redenering klopt niet. De geile berichten naar andere personen zijn niet de oorzaak van het gedrag van zijn vrouw. Voor zover wij weten, afgaande op de post, weet de vrouw ook van niets.

Allez, ik ga er toch van uit dat ge niet zo'n post gaat schrijven als ge weet dat uw vrouw geen seks met u wilt omdat ge naar andere vrouwen zit te sturen.

Ik denk dat de postgeschiedenis van de OP hier wel relevant is. Imo mag de OP wel eens de ballen hebben om effectief in dialoog te gaan met de partner en open kaart spelen ipv de calimero uit te hangen. Ik hoop dan ook dat de mod wel degelijk ingrijpen wanner de OP op dit gans topic niet meer reageert want dit is gewoon trollen wanneer er enige tegenkanting komt je niet meer reageert.

Uw logische redenering klopt niet. De geile berichten naar andere personen zijn niet de oorzaak van het gedrag van zijn vrouw. Voor zover wij weten, afgaande op de post, weet de vrouw ook van niets.

Allez, ik ga er toch van uit dat ge niet zo'n post gaat schrijven als ge weet dat uw vrouw geen seks met u wilt omdat ge naar andere vrouwen zit te sturen.
Andersom wel? Ik zoek seks elders want dat helpt zo goed in mijn huwelijk 👍🏻

Heerlijk kortzichtig 🙈😂

Andersom wel? Ik zoek seks elders want dat helpt zo goed in mijn huwelijk 👍🏻

Heerlijk kortzichtig 🙈😂

Ik snap de opmerking niet zo goed, sorry. Andersom wel wat?

Mannen gaan niet scheefpoepen met de gedachte dat dit hun huwelijk helpt. Waarom leg je die woorden in mijn mond of maak je uberhaupt die opmerking?

Heel misschien moet je dan uit elkaar gaan ipv elkaar te bedriegen?

Ik snap de opmerking niet zo goed, sorry. Andersom wel wat?

Mannen gaan niet scheefpoepen met de gedachte dat dit hun huwelijk helpt. Waarom leg je die woorden in mijn mond of maak je uberhaupt die opmerking?
Vreemd gaan helpt je huwelijk zo lekker? Nee natuurlijk niet. Ik leg je geen woorden in de mond, ik reageer op je aanname.

Als je braaf overkomt, hoe heb je dan een bodycount van 20+ kunnen scoren ?
Wat heeft dat nu met braaf te maken. Als single kan je daar toch snel aan zitten op 1-2jaar als je dat wilt. Als ik dat wou had ik dat al op 1 maand als single en nee ik ben geen fuck/bad boy.

Wat heeft dat nu met braaf te maken. Als single kan je daar toch snel aan zitten op 1-2jaar als je dat wilt. Als ik dat wou had ik dat al op 1 maand als single en nee ik ben geen fuck/bad boy.
Hoe moeten we de vraag dan lezen ? Met zijn braaf imago deed/doet hij massa's vrouwen binnen, maar dames die op bad boys kicken zijn onbereikbaar ?

Hoe moeten we de vraag dan lezen ? Met zijn braaf imago deed/doet hij massa's vrouwen binnen, maar dames die op bad boys kicken zijn onbereikbaar ?

Iedereen heeft toch een bepaalde periode in zijn leven dat je voor een lange tijd single bent en op zich genoeg kansen hebt op sex. Dat heeft toch helemaal niets te maken met bad or good boy.

Bad boy heeft toch vooral te maken hoe je gedraagt tegenover vrouwen. Dat is meestal bij de niet zo meest intelligente personen binnen een bepaalde leeftijdsgroep.

Die gast is 42j en wilt gewoon zoeken naar opties voor sex zonder dat zijn vrouw het weet of het goedkeurt maar om dan wel tegen zijn eigen te kunnen verklaren dat het maar ok is.

Heel dit topic is mind blowing en zo’n losers zouden we eigenlijk niet teveel aandacht moeten geven.

Edit: wat @Guazala dus beter zei maar meer to the point 😅

Iedereen heeft toch een bepaalde periode in zijn leven dat je voor een lange tijd single bent en op zich genoeg kansen hebt op sex. Dat heeft toch helemaal niets te maken met bad or good boy.

Bad boy heeft toch vooral te maken hoe je gedraagt tegenover vrouwen. Dat is meestal bij de niet zo meest intelligente personen binnen een bepaalde leeftijdsgroep.

Die gast is 42j en wilt gewoon zoeken naar opties voor sex zonder dat zijn vrouw het weet of het goedkeurt maar om dan wel tegen zijn eigen te kunnen verklaren dat het maar ok is.

Heel dit topic is mind blowing en zo’n losers zouden we eigenlijk niet teveel aandacht moeten geven.

Edit: wat @Guazala dus beter zei maar meer to the point 😅
Nope, laatste keer dat ik lang single was, was ik 16...

Ik wil jullie er even aan herinneren dat in dit subforum bijkomende regels gelden om het serieus te houden. Een aantal posts werden weggehaald omdat het afgleed naar slowchat-achtige posts.
Ik snap je punt maar topicstarter has left the building a long time ago. Hij heeft sinds de originele bijdrage in deze draad niet zelfs maar één keer gereageerd op vragen, serieuze bijdragen, suggesties etc.

Terug
Bovenaan