Hoe kan ik meer braaf overkomen en toch platvloers blijven?

Slyke

Well-known member
Een kwaal die mij al heel mijn leven achtervolgt.
Altijd lijken mensen te denken dat ik constant seksuele interesse heb en onbetrouwbaar ben.
Alsof ik ganse dagen op een forum maar foto’s van gewilde one night stands zit te plaatsen.
Mijn vriendinnen willen constant seks met mij, terwijl ik soms ook geen behoefte heb.
Ik heb al meermaals aangedrongen om met een vriendin naar een parenclub te gaan, om te kunnen bewijzen dat ik mij kan inhouden.

Ander voorbeeld: een verkoopster (vrijgezel) die ik quasi wekelijks tegenkom. Had haar via FB een normaal bericht verstuurd waarop ze niet reageerde. Heb haar daarna mijn excuses aangeboden en zij meende echt dat mijn account gehackt was omdat ze een dick pic van mij verwacht had. Pas vandaag gebeurd dus weet niet wat het gevolg hiervan kan zijn.

Kennelijk stuur ik dus naar vrouwen uit dat ik een seksueel wezen ben en mijn vraag is: hoe kan ik dit veranderen zonder dat ik mijn platvloersheid moet inboeten?

Laat u ombouwen tot vrouw en zeg dat je hoofdpijn hebt?

Meedoen aan Blind Getrouwd, één keer seks hebben en constant rondlopen in een kookschort van Foodbag kan ook helpen. Vanaf dan ga je altijd alleen in den hof in een tentje moeten slapen.

Je moet die boodschap inderdaad uitsturen naar andere vrouwen, want ze willen constant seks en soms heb je geen behoefte. Dat bericht naar die verkoopster was heel normaal. Dus je hoeft nergens aan te werken.

want ze willen constant seks en soms heb je geen behoefte
Amai nog nie. Ik stond gisteren in de frituur en zei dat ik goesting had. Zei die verkoopster dat ik anders eens naar het achterkamertje mocht komen. Ik dacht dat daar een Julientje ging klaarstaan voor mij want daar had ik dus goesting in, maar nee, begint ze haar kleren uit te spelen en te leuteren over van mijn frikandel proeven. Maar zo niet hé, waarom zou ik nu begot de frituurmadam de frikandellen betaald van mijn zuurverdiende centjes laten opeten?

Amai nog nie. Ik stond gisteren in de frituur en zei dat ik goesting had. Zei die verkoopster dat ik anders eens naar het achterkamertje mocht komen. Ik dacht dat daar een Julientje ging klaarstaan voor mij want daar had ik dus goesting in, maar nee, begint ze haar kleren uit te spelen en te leuteren over van mijn frikandel proeven. Maar zo niet hé, waarom zou ik nu begot de frituurmadam de frikandellen betaald van mijn zuurverdiende centjes laten opeten?
Duidelijk de eerste keer dat je dat meemaakt. De volgende keer "is goe, maar gij trakteert!" roepen en zelfvoldaan terug naar de frituur gaan, vooraan in de rij gaan staan en nog eens een knipoog geven.

Terug
Bovenaan