Je moet echt stoppen met dingen te bekijken als toegevingen van de ene naar de andere. Ze wil hetgene doen dat best is voor het kind en dat is dan een toegevingen van jou naar haar? Je hebt blijkbaar ook zelf beslist om apart te gaan slapen, dat is niet iets dat zij gevraagd heeft.Ook deze discussie is geëvalueerd van een open gesprek naar een irritatie. Ik blijf te pas en te onpas mijn mening daarover ventileren. Dit komt allemaal in de grote pot van toegevingen van mij naar haar toe, zonder dat daar iets tegenover staat.
anyway, als iemand die ondertussen zijn relatie kwijt is en veel minder toxic was dan jij maar toch enige zaken kan herkennen.. stop met zaken te zien als quid pro quo, zie seks niet als "het probleem" maar als een symptoom en probeer het echte probleem op te lossen. Uw werk doet er niet toe, principes doen er niet toe, etc als je uw familie wil houden.
Om het cru te stellen, je hebt de keuze gemaakt voor kinderen, dat is uw verantwoordelijkheid nu. Niet gelijk welk idioot principe dat je in uw hoofd hebt. Je kan dan zitten kankeren op de WHO, maar gebaseerd op alles wat je hier al neergeschreven hebt hebben die kinderen nu ook al geen papa.

.