Hoe een "stop over" boeken ? (enkele dagen tussenstop)

TRUMP

Active member

Hier staat al een klein beetje uitgelegd, maar ik ben er nog niet aan uit hoe je dit PRAKTISH doet.

Concreet, ik zou een vlucht van België naar Japan willen boeken volgend jaar.
Met een tussenstop in de heenvlucht in Dubai of Abu Dhabi. Etihad of Emirates dus.

Maar ik zou dus willen tijdens de tussenvlucht een dag of 2/3 daar ook de stad bezoeken.
Bagage speelt niet echt rol, ik wil gerust enkel handbagage doen.

Maar hoe boek je zoiets dus?
De simpelste oplossing is natuurlijk, enkele vlucht van brussel naar UAE. En nieuw ticket van UAE naar Japan. (en dan return ticket van Japan naar BXL).
Maar dat is natuurlijk veel duurder zo.

Ik wil gewoon een overstap hebben van een paar dagen. Blijkbaar moet dit lukken, maar nog nooit gedaan zo.
Misschien iemand hier die weet hoe dit zit?

op google vind ik alvast:

Maar dat is niet echt wat ik zoek, want op skyscanner vind je enkel dan tickets met maximaal 24 uur tussenstop of iets in die aard.
Ik zoek dus effectief om 2 of 3 dagen tussenstop te hebben.

Ik snap het probleem niet, dat is gewoon makkelijk te boeken via de booking engines van die maatschappijen:
Emirates: https://fly2.emirates.com/CAB/IBE/SearchAvailability.aspx
Etihad: https://www.etihad.com/nl-be/abu-dhabi/stopover
1e link werkt niet.
2e link heb ik ook al geprobeerd vandaag, maar de grootste tussenstop die ik bij Etihad te zien kreeg was slechts 20 uur ofzo. Dat is te weinig. Ik wil 2 a 3 dagen tussenstop.

Via de "klassieke" search engines heb je telkens maar maximaal iets van een 24u tussenstop ofzo.

Ik lees trouwens dat je zelfs tot 6 dagen tussenstop kan nemen met JAPAN AIRLINES.

Welnu: HOE? ik heb me al suf gezocht op die website. Zou natuurlijk wel ideaal zijn: ticketje brussel - tokyo, met een 5 dagen tussenstop in Osaka, gratis en voor niets. Wou die stad zowiezo toch doen.

1e link werkt niet.
2e link heb ik ook al geprobeerd vandaag, maar de grootste tussenstop die ik bij Etihad te zien kreeg was slechts 20 uur ofzo. Dat is te weinig. Ik wil 2 a 3 dagen tussenstop.

Via de "klassieke" search engines heb je telkens maar maximaal iets van een 24u tussenstop ofzo.

Rechtsreeks bij Emirates een multi city trip boeken (met in het midden dus Dubai). Dat kost bij hen niet meer.

Mogelijk is dat bij Etihad ook zo, maar dat zou je even moeten checken.

Kan iemand dat eens proberen via JAPAN airlines voor mij aub?

Dat zou natuurlijk nog beter zijn, want we willen toch naar Japan, en als we daar Osaka kunnen bij nemen (als enkele dagen layover) voor nadien naar tokyo te gaan, en van daar terug naar België te vliegen, zou dit wel héél ideaal zijn.

Maar ze hebben helaas echt een brakke website, japan airlines....

ik krijg steeds deze ERROR:
(zit toch op de goede website nogtans)

• The initial point of departure is in a different country/region than the site you are currently viewing. Please make a reservation after transitioning to the site of the departure place from here.
Departure DateFromToTravel Class
Sector 1Jan. 18(Sat) , 2025brussel osaka
Economy Class
Sector 2Jan. 22(Wed) , 2025osaka tokyo
Economy Class
Sector 3Jan. 26(Sun) , 2025tokyo brussel
Economy Class

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan