Hoe bescherm jij jouw gegevens op internet.

Ja maar ik doelde eerder op dat je op verplaatsing zou inloggen op je Netflix account bijvoorbeeld (dit is puur hypothetisch, want die hufters doen te moeilijk tegenwoordig met hun familie accounts).

Dan moet je effectief 30 + karakters ingeven met de afstandsbediening (basis keyboard dus), en dan zit effe snel inloggen er toch niet bij denk ik dan.

Alhoewel je vaak tegenwoordig met QR code kan inloggen begrijp je uiteraard wat ik bedoel.

@Green Mamba , zou ik protonmail kunnen gebruiken met mijn huidige adressen (outlook en Yahoo), of start ik best van 0 met een nieuw adres?

Ik heb ook wat schrik om mij in te schrijven, stel dat ik achteraf dan niet meer wens te verlengen, wat er dan met mijn mailbox zou gebeuren indien ik toch voor een nieuwe account zou gaan dat eindigt met een extensie van protonmail zelf... Een beetje de problematiek van iemand die niet wil weggaan bij Telenet /proximus omwille van zijn telenet mail of Skynet mailadres...
Ik heb hier gewoon drie gratis protonmail adressen en behoud de andere adressen nog, maar die zijn quasi inactief. Je kunt een forward zetten op die adressen naar je protonmail natuurlijk. Vice Versa werkt dat niet. Proton biedt geen forward aan.
 
Ik heb hier gewoon drie gratis protonmail adressen en behoudt de andere adressen nog, maar die zijn quasi inactief. Je kunt een forward zetten op die adressen naar je protonmail natuurlijk. Vice Versa werkt dat niet. Proton biedt geen forward aan.
Ah ik dacht dat je betalende protonmail account had
 
Ja maar ik doelde eerder op dat je op verplaatsing zou inloggen op je Netflix account bijvoorbeeld (dit is puur hypothetisch, want die hufters doen te moeilijk tegenwoordig met hun familie accounts).

Dan moet je effectief 30 + karakters ingeven met de afstandsbediening (basis keyboard dus), en dan zit effe snel inloggen er toch niet bij denk ik dan.

Alhoewel je vaak tegenwoordig met QR code kan inloggen begrijp je uiteraard wat ik bedoel.
Ahzo ja klopt, dan kan je voor Netflix best een korter wachtwoord gebruiken, I guess. Het is natuurlijk altijd een afweging tussen veiligheid en gebruiksgemak.
 
Ahzo ja klopt, dan kan je voor Netflix best een korter wachtwoord gebruiken, I guess. Het is natuurlijk altijd een afweging tussen veiligheid en gebruiksgemak.
Voor bijvoorbeeld Netflix kun je toch gewoon op je telefoon inloggen en dan een code ingeven welke op tv staat 🤷‍♂️
 
Voor bijvoorbeeld Netflix kun je toch gewoon op je telefoon inloggen en dan een code ingeven welke op tv staat 🤷‍♂️
Dat zeg ik toch, is maar een voorbeeld dat ik geef, en het staat er toch letterlijk bij??

Moest gij nu nekeer antwoorden op mijn vragen hoef ik ze niet 5 keer te stellen :unsure:

Betaalt ge nu of niet voor uwe protonmail ?
 
Dat zeg ik toch, is maar een voorbeeld dat ik geef, en het staat er toch letterlijk bij??

Moest gij nu nekeer antwoorden op mijn vragen hoef ik ze niet 5 keer te stellen :unsure:

Betaalt ge nu of niet voor uwe protonmail ?
Nee. Ik betaal daar niet voor. Ik switch gewoon in de browser tussen accounts. Beetje omslachtig maar 2 van de 3 accounts gebruik ik niet zo gek veel.

Best ook gewoon van 0 beginnen. Dat komt wel goed.
 
Nee. Ik betaal daar niet voor. Ik switch gewoon in de browser tussen accounts. Beetje omslachtig maar 2 van de 3 accounts gebruik ik niet zo gek veel.

Best ook gewoon van 0 beginnen. Dat komt wel goed.
Screenshot_20231006_120427_Samsung Internet.jpg


Dus gij hebt deze, maar gewoon 3* eentje aangemaakt, en ge switcht daartussen dan? En gebruikt ge dan geen app daarvoor? Voor smartphone is da toch ni handig zonder app?
 
Terug
Bovenaan