Hλlf-Life

Het was Silksong :'(

Mannen doen precies of ze al eeuwen wachten op hun vervolg, Hollow Knight is nog maar van 8 jaar geleden. Them's rookie numbers!

MUZxyMo.jpeg

Still a true believer though. It's coming. 🤡

Watch the time fly by, watch it go right out the window indeed.
Er zit nu meer tijd tussen HL2 en HL3 dan tussen mijn geboorte in 1986 en HL2. :crazy:

Laatst bewerkt:
Ik wil ook geloven...

Momenteel Black Mesa aan het spelen, daarna hoop ik dat HL² RTX een ding is om het wachten tot een mogelijke HL³ wat te verzachten. Alyx zou ik ook graag spelen, maar zonder VR mogelijkheden denk ik niet dat dit iets zal zijn (er is een noVR mod, maar dat is naar het schijnt niet dezelfde ervaring).

De hoop leeft in mij dat bij een eventuele bredere SteamOS release we ook iets van HL³ horen.

I'll just leave this here;

So... another week another rumor! 😅

In this week's episode of nothing ever happens; things are happening!

Over the weekend, VR creators posted cryptic teasers from Seattle, paired with Valve-related gifs, strongly suggesting that the Steam maker is gearing up to finally unveil its new headset under the name Steam Frame.

Nathie, who previously livestreamed Facebook’s F8 conference in 2019 when Valve shadow-dropped the Index reveal, has confirmed he’s in Seattle
zo3XhTM.png

Other VR voices are fanning the flames. Cas and Chary have confirmed they won’t be at Meta Connect this year, and responded to speculation about the Frame reveal with a knowing wink.

Habie147, who won VR Content Creator of the Year in 2022, typically closes his videos by plugging his Twitch streams. This week he broke routine, announcing a “special report” upload scheduled for Wednesday — his first-ever midweek video. He canceled his regular Tuesday stream, telling fans he was “busily editing tomorrow’s emergency Wednesday video.
*Checks calendar. that would be... today! 😮
Het is momenteel woensdag 5 uur in de ochtend in Seattle.

Veel van die grote namen in VR space communiceren momenteel in Blade Runner Deckard gifjes
TjywDMp.gif

De steam frame codename tijdens ontwikkeling? Deckard.

Nog een interesting tidbit; Valve dropte 6 jaar geleden de index tijdens meta hun keynote. When is meta connect this years? *Checks calendar... today! 😅 Om 2 uur deze nacht voor ons.

panicopipoca3d.gif

You know what would pair really well with a new VR Headset? A flagship title.

awkward-anticipation-ron-swanson-parks-and-recreation-grtml4zk5m446mug.gif

also Tyler Mcvicken tweeted 198. Ik ga zelfs niet proberen uit te leggen waarom dat relevant zou zijn cuz I would sound batshit insane.
Ondertussen trouwens al confirmed als shitpost dus vergeet dat gewoon ok. ;p

Toch blijf ik erbij, ik denk niet dat Valve het gaat aandurven om Half-Life 3 VR only te maken. Misschien zo ontwikkelt dat zowel flat als in VR een optie is? De Deckard zou naart schijnt ook releasen met een nieuwe software layer in steam die het toelaat om flat games in VR te spelen. Misschien gewoon in stereo zonder verdere immersie of misschien uitgebreider zoals praydogs VRUE die alle unreal games converteert naar full immersion met in meeste gevallen zelfs handtracking en meer. Of misschien is HLX helemaal niet HL3 maar eerder een opvolger van HLA?

So many questions. Please Valve throw us a bone. 😅

also Tyler Mcvicken tweeted 198. Ik ga zelfs niet proberen uit te leggen waarom dat relevant zou zijn cuz I would sound batshit insane.
Maar dat vind iedereen hier al. And we love you for it bud. Dit is een pro DaFreak space :hug:

De Deckard zou naart schijnt ook releasen met een nieuwe software layer in steam die het toelaat om 2d games in VR te spelen. Misschien gewoon in stereo zonder verdere immersie of misschien uitgebreider zoals praydogs VRUE die alle unreal games
Dat is eigenlijk nog het meest da'k verlang van VR. Een echt cozy headset die mij doet geloven da'k ik in de cinema zit en mij de neusgaten van een Anjanath laat inspecteren.

Ik zou wel liever een HL3 in de full immersion van HLA zien maar zelfs als het een flat game wordt geef ik dat minder dan een week voor één of andere wiz een VR mod ervan online zwiert. :biglaugh: Die VR mods van HL1 en 2 zijn ook fingerlicking good.

Zou echt wel zot zijn als Valve zoiets als Praydogs mod zou ontwikkelen maar ik vrees dat voor zulke full interaction mods dat dat engine specifiek moet zijn en dus niet zomaar toepasbaar is als software laag in steam. Wat jij voorstelt, games op cinema scherm in stereo, kan wel sowieso via steam want die vertaling kan rechtstreeks op de GPU input ipv op de engine gedaan worden en gaat denk ik sowieso deel uitmaken van de Steam Frame launch. 🤞

Weet je wat ik nog eens leuk zou vinden? Dat mijn favoriete band uit begin jaren 2000 die twee goeie relevante albums maakte en daarna stopten met muziek maken en sindsdien in retail werken, nu een reunie zouden doen en met een nieuw album zouden komen, maar dan alleen nog met de originele gitarist en voor de rest allemaal nieuwe bandleden. Zei niemand ooit.

EDIT: Maar ik ben eigenlijk in ontkenningsmodus om teleurstellingen te vermijden en ben anderzijds op compleet irrationele wijze ook wel zeer nieuwsgierig. :p

Laatst bewerkt:
Valve never really quit though. Sinds HL2 leverden ze ons al Episode 1 & 2, Portal 1 & 2, L4D 1 & 2, The Lab, DOTA 1 & 2, CS2, Deadlock, ... hun enige misser is Artifact. Ze zijn nooit gestopt met "muziek" maken en met HLA hebben ze laten zien dat ze het muziek genre dat hen groot gemaakt heeft niet enkel nog steeds volleerd onder de knie hebben maar dat ze daarin nog altijd mindblowing innovatief kunnen uithalen. :support:

Los daarvan eindigde het verhaal van HL2e2 op een cliffhanger, ok ondertussen een iets andere cliffhanger maar nog steeds een cliffhanger. Dat einde van HLA heeft mij meer dan ooit terug doen uitkijken naar het verdere verloop ervan.

Laatst bewerkt:
Ik ken iemand die bij Valve werkt, en blijkbaar houden ze daar al 10 jaar een heel "fucking with DaFreak" departement staffed. Ze vroeg me om "frog otl" tegen @DaFreak te zeggen, not sure what that means.

Haha. Ok.
De naam van de eventuele kennis. Want ik ken effectief iemand die daar werkt en ik vroeg me af of het dezelfde persoon zou zijn.
Cool! Wat doet die daar?
Ik heb wel effectief de Valve office eens bezocht 20 jaar geleden, met school, en Gabe en nog wat volk gesproken.

Da's het coole: ze hebben daar de vrijheid om van alles wat te doen. Geen idee wat z'n officiële titel is tbh, ik denk artist maar ik ben niet zeker.
Houdt zich oa bezig met art direction, texture design en ook level design.

Ik wil ook geloven...

Momenteel Black Mesa aan het spelen, daarna hoop ik dat HL² RTX een ding is om het wachten tot een mogelijke HL³ wat te verzachten. Alyx zou ik ook graag spelen, maar zonder VR mogelijkheden denk ik niet dat dit iets zal zijn (er is een noVR mod, maar dat is naar het schijnt niet dezelfde ervaring).

De hoop leeft in mij dat bij een eventuele bredere SteamOS release we ook iets van HL³ horen.
Tweedehands Quest 2 op de kop tikken en maandje Shadow PC huren? Ik game altijd op Shadow (ook Alyx dus) en dat ging/gaat perfect.

Why hello there fellow kids. Time, Dr. Freeman? Is it really that time again?

November is totally gonna be the month. 100% for real this time. ;p

>> https://hl3.centrumvalve.pl/ <<

De Half-Life community is stilaan volledig aan het doordraaien. Al meer dan een maand komt HLX morgen uit, elke dag opnieuw. Moet geleden zijn van de episode 3 leaks in 2008 dat ik iedereen zo hype buzzed heb geweten.

Mentale gezondheid is er fel op achteruit aant gaan dus bij deze... here's some half-life hamsters.

sorry not sorry.

Terug
Bovenaan