Hλlf-Life

Psvr 2 verkopen. Quest 3 goeie wifi verbinding en gwn streamen van uw pc. Heb de htc vive gehad. Valve index. Psvr2 maar de quest 3 is toch de gemakkelijkste drop in drop out headset. En zeker draadloos 😍😍😍 natuurlijk die salon tafel enzo ga je moeten blijven verzetten :-)

Edit: natuurlijk ik heb wel men lenzen constant in dus die toestanden heb ik natuurlijk niet van bril naar lenzen.

Gezien we nog niets bevestigd krijgen, post eens wat van jullie favoriete fan content.

Ik kwam deze onlangs nog eens tegen.
Gebaseerd op.. je kent hem wel.
16 jaar oud. Piek YouTube.

ik wil alyx spelen, heb een vr headset liggen ( psvr2)

maar ben te lui om die boel op te zetten.

ik haat het dat er aan dat vr gamen altijd zoveel voorbereiding is.

in mijn geval :

- contact lenzen aandoen ( niet nodig bij gewoon pc /gebruik, maar vr met slechts -2 aan mijn ogen is blijkbaar genoeg om er een blurfest van te maken. nochtans zit dat ding op mijn gezicht geduwd, en kan ik perfect een scherm zien op een meter of 2 afstand.
- salontafel uit de weg schuiven
- de vloer vrij maken van rommel en honden speelgoed
- die bril afstoffen en de lenzen reinigen want het is weer 6 maand geleden dat iemand er mee gespeeld heeft
- de rolluiken naar beneden doen want ik wil niet dat iemand mij van op straat bezig ziet gelijk één of andere gek
- er eindelijk aan beginnen en dan tot de conclusie komen dat die 2 shitty controllers weer plat zijn
- er eindelijk aan willen beginnen maar we moeten de kamer voor de 2494992ste keer hercaribleren omdat de vrouw een plant 10 cm opgeschoven heeft

na een uur stoppen en afleggen want koppijn. Repeat 6 maand later. resident evil village al 4 keer herstart en nog niet verder geraakt dan de proloog.

van die beat saber achtige toestanden vind ik wel leuk voor een half uurtje maar die 30 min voorbereiding is er mij te veel aan.

nu voor half life alyx overweeg ik echt om die pc adapter te kopen.. maarja het gaat weer dezelfde miserie zijn.

Jammer want HL2 is voor mij wss de beste game ooit.
I know the feeling. Heb ook lenzen en een salontafel.

Maar trust me: het is het waard.

Het lijkt echt te gaan gebeuren. :cheer:

Ook opmerkelijk dat de vele HL3 leaks vaak gepaard gaan met leaks betreffende Deckard, hun Index opvolger. Er is effectief een kans dat HL3 ook voor VR ontworpen werd. Na de gelekte renders van de Roy controllers ook wat meer informatie over de headset zelf inclusief een pricepoint dat met 1200 eur net zoals de index jammer genoeg buiten het bereik van de mainstream markt ligt. SteamVR ondersteunt alle headsets dus zal evengoed speelbaar zijn op de 250 eur quest. Deckard zou naar verluidt te linken zijn met pc maar ook draadloos standalone specs gelijkaardig aan die van de steamdeck omvatten met een mode die het toelaat om eender welk steamdeck spel in 3D IMAX te spelen.

Ik heb hier al 3 headsets liggen maar voor HL3 ga ik sowieso all in. 😅

Ik heb hier al 3 headsets liggen maar voor HL3 ga ik sowieso all in. 😅

Ik heb hier de Quest in huis en om eerlijk te zijn, sinds HLA ligt dat ding hier maar stof te vangen. Als HLX echt is, hoop ik gewoon op een klassieke game. En geen verhaal met een open einde aub :lol:

Ik zou een teelbal afstaan voor HL3 in VR. Maar ik maak me niet direct zorgen. Zelfs als Valve het niet doet, er zijn fantastische VR mods voor HL en HL2 dus lang zal het niet duren vooraleer de community ook deze zou omtoveren.

Het zou wat zijn. HL3, launched op SteamOS. Exclusief. Net wanneer de win 10 support eindigt oktober dit jaar?

Ik kijk eigenlijk meer uit naar SteamOS en de grote windows clash. Win11 is doodoo.

Gabe's Yacht just arrived in California, the state with E3 not E3 Summer Game Fest's Youtube Theater

FACT CHECK: Clearly has been there for weeks. Also it's in the Bay Area, not Los Angeles, where the event is.
It's also a 6 hours drive to go there from Vallejo to Los Angeles. There are much closer ports to dock if Gabe is really participating in SGF.

In the wise words of the Freeman himself
giphy.gif

but still... 🤞

So no show at SGF. Niet echt andere grote events buiten The Game Awards maar die zijn maar eerst helemaal op het einde van het jaar. Misschien kondigen ze het weer zelf aan op een random moment zoals Alyx. It'll have to show up at some point right? Right?!

99gfx50nhggb1.gif

Ik zet alles op een august launch met de nieuwe SteamOS. Win10 support bye bye. En toch al een voet op de keel van Win11. Blijven geloven.

Laatst bewerkt:
Blijven geloven.

z1e500hghzjf1.jpeg

Keighley heeft altijd een heel nauwe band gehad met Valve en documenteerde de ontwikkeling van het origineel, HL2 en Alyx (alsook Portal) van achter de schermen in onder andere zijn Final Hours reeks.

I am believing as hard as I can dammit! 😂

giphy.gif

De geruchten zijn afgelopen 15 jaar wel nooit zo straf geweest als nu. Gamescom begint strax maar eerlijk ik betwijfel het ook wel dat ze het daar zouden aankondigen. Ik denk nog eerder op een random dinsdag zoals Alyx of anders misschien eind dit jaar tijdens de VGAs? Zowat elke nieuwe source 2 update die gepusht wordt naar Counter Strike en DOTA 2 bevat HLX referrenties dus ze zijn effectief met iets bezig. Hopelijk halen ze deze keer de eindmeet en cancellen ze niet weer. 😅

@Koonut get your own straight jacket! Sinds ik die koers van Newell zijn jacht in het oog aan het houden was heb ik deze meer dan ooit zelf nodig. ;p

De geruchten zijn afgelopen 15 jaar wel nooit zo straf geweest als nu. Gamescom begint strax maar eerlijk ik betwijfel het ook wel dat ze het daar zouden aankondigen. Ik denk nog eerder op een random dinsdag zoals Alyx of anders misschien eind dit jaar tijdens de VGAs? Zowat elke nieuwe source 2 update die gepusht wordt naar Counter Strike en DOTA 2 bevat HLX referrenties dus ze zijn effectief met iets bezig. Hopelijk halen ze deze keer de eindmeet en cancellen ze niet weer. 😅

@Koonut get your own straight jacket! Sinds ik die koers van Newell zijn jacht in het oog aan het houden was heb ik deze meer dan ooit zelf nodig. ;p
Awel? :unsure:

Terug
Bovenaan