Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
It could always be worse.Deadlock open beta aankondiging zou heerlijk zijn![]()

Ik ga eens wat tegengas geven se, misschien gebeurt het dan wel...
Read My Lips:
Never gonna happen.
maar gezien de bevestiging van playtest sessies lijkt het er toch op dat ze er bijna zijn en deze keer dus de eindmeet gaan halen en niet zullen schrappen. De meeste geruchten spreken over een reveal dit jaar met een maart release. Zelf ook geen idee waar de 18e vandaan komt, 4chan denkik, maar we zijn al heel de maand op morgen aant wachten dus maakt niet uit.
Het is gewoon een kwestie van tijd. Ondertussen zijn de Valve kantoren gesloten dus het zal wederom voor morgen worden. 

Is het schip al gaan varen of bestaat er nog een kans dat we toch nog iets krijgen?
Borealis staat prolly nog op het programma voor Half-Life 3 alhoewel het met stasis en timejump shenanigans in feite alle richtingen uit kan.Ik wil eigenlijk eerst mijn closure van HL2. I need my Episode 3!
No worries, 18 november was altijd maar afleiding. 19 november is op de kop de 27ste verjaardag van de originele Half-Life. HOLD THE LINE! Het punt van de dag is dat waar steam banners normaal 7 dagen lopen die van gisteren na 1 dag al is afgevoerd, momenteel is er geen banner. Obviously voorbereidend werk, plaats maken voor de aankondiging HL3 drop.Is het schip al gaan varen of bestaat er nog een kans dat we toch nog iets krijgen?

Godver op mijn werk opengeklikt xD