Het Zwamcomité komt samen.

Dat is bedoeling. Dan kunt ge tegen uw vrouw zeggen: “Ik ga deze week alleen zaterdag op café”
 
Zo zit dat dus... het volk op droog zaad houden maar de (super)moderators mogen zich bezatten. En dat op onze kosten?? Geen probleem, de afrekening volgt bij de volgende verkiezingen...
 
Wij weten niet waarom oren dienen want wij zijn mannen. Wij luisteren nooit..

(tenzij je over jaretellen begint)
Graag voor mijn kerst met bijhorende bh, string en paar kousen, thnx sjoe xoxoxo.
 
Graag voor mijn kerst met bijhorende bh, string en paar kousen, thnx sjoe xoxoxo.
Seg ik heb speciaal die cookies geaccepteerd om jarretel isabel te zien, ik hoop dat hier iets in natura tegenover staat eh... :unsure:

Ne show off van de setjes die s6 u gaat geven ofzo... Ge moogt het via pm sturen, ik zal nie delen, ik zal ze alleen op mijne privé imgur zetten zodat ze veilig zijn... Kan niet mis gaan datte
 
Seg ik heb speciaal die cookies geaccepteerd om jarretel isabel te zien, ik hoop dat hier iets in natura tegenover staat eh... :unsure:

Ne show off van de setjes die s6 u gaat geven ofzo... Ge moogt het via pm sturen, ik zal nie delen, ik zal ze alleen op mijne privé imgur zetten zodat ze veilig zijn... Kan niet mis gaan datte
Zei de man die 1 foto deelde met 1 persoon die plots meer dan 60 views had die NIET van die persoon kwamen? 🤔🤷🏼
 
Terug
Bovenaan