Moto Het Moto praat topic

Ik heb mij ondertussen ingeschreven voor een ritje met de H2 SX SE, en nog eentje met de Z900RS. Daar heb ik wel al eens mee gereden, maar ik heb daar toen wel echt veel plezier mee gehad, het koppel onderin is leuker dan met mijn Z800.
Heb er ook 2 geboekt. Ninja 1000SX en ook de H2 SX SE. Rij momenteel een Ninja 650 en zo stilaan aan het kijken naar een opstapje. 1000SX zou voor mij de logische keuze zijn, en zit ook heel goed van prijs. H2 SX SE is nog eens x2 in prijs, dus dat gaat hem zeker niet worden. Maar toch eens testen voor de zekerheid :oi22:

Al heb ik recent ook nog aan geilen geweest op een BMW S1000XR. Maar die zit basisprijs ook al +20K, en het is een BMW dus die heeft nog wat liefde en opties nodig om deftig voor de dag de komen.

Of zou ik toch nog eens bij mijn jeugdliefde Aprilia gaan neuzen
 
Ik betaal 139 euro voor mijn Yamaha XSR900 nieuwste model bij Axa.
Dit is wel zonder rechtsbijstand en ik ben bijna 40.
Heb er voor de rest geen auto.
 
Heb er ook 2 geboekt. Ninja 1000SX en ook de H2 SX SE. Rij momenteel een Ninja 650 en zo stilaan aan het kijken naar een opstapje. 1000SX zou voor mij de logische keuze zijn, en zit ook heel goed van prijs. H2 SX SE is nog eens x2 in prijs, dus dat gaat hem zeker niet worden. Maar toch eens testen voor de zekerheid :oi22:

Al heb ik recent ook nog aan geilen geweest op een BMW S1000XR. Maar die zit basisprijs ook al +20K, en het is een BMW dus die heeft nog wat liefde en opties nodig om deftig voor de dag de komen.

Of zou ik toch nog eens bij mijn jeugdliefde Aprilia gaan neuzen
Ook eens op een S1000XR gereden, wel een aantal jaar terug, dat vond ik net zoals @Tijdloos een teleurstellende ervaring.
 
Op papier een top motor, in realiteit 1 van de saaiste motoren waar ik al mee gereden heb. Niet doen aub.
Ook eens op een S1000XR gereden, wel een aantal jaar terug, dat vond ik net zoals @Tijdloos een teleurstellende ervaring.
Allez straf. Reviews zijn nochtans allemaal lovend. Misschien hangt het ook wel af van het type rijder je bent? Ik ga er zowiezo wsl wel eens mee testrijden om eens te vergelijken met de 1000SX.
 
Allez straf. Reviews zijn nochtans allemaal lovend. Misschien hangt het ook wel af van het type rijder je bent? Ik ga er zowiezo wsl wel eens mee testrijden om eens te vergelijken met de 1000SX.
Goh, recent nog de review van de m1000xr van 44teeth gezien en die zeiden exact hetzelfde.

Maar op papier is het echt een top motor, de emotie is er gewoon niet. Vriend van me heeft er nu 2 maanden eentje en heeft echt enorm spijt.
 
Heb er ook 2 geboekt. Ninja 1000SX en ook de H2 SX SE. Rij momenteel een Ninja 650 en zo stilaan aan het kijken naar een opstapje. 1000SX zou voor mij de logische keuze zijn, en zit ook heel goed van prijs. H2 SX SE is nog eens x2 in prijs, dus dat gaat hem zeker niet worden. Maar toch eens testen voor de zekerheid :oi22:

Al heb ik recent ook nog aan geilen geweest op een BMW S1000XR. Maar die zit basisprijs ook al +20K, en het is een BMW dus die heeft nog wat liefde en opties nodig om deftig voor de dag de komen.

Of zou ik toch nog eens bij mijn jeugdliefde Aprilia gaan neuzen

Ik rij momenteel ook met de Ninja 650. Heb met de promotour de ZX-4RR en ZX-6R geboekt, ben benieuwd.
 
Om even terug te komen op de verzekering, aangezien ik net m´n factuur binnen kreeg:

Als ik nu verander van verzekeraar, moet ik dan ook langs de keuring of is dat niet nodig? Voordien nooit langs de keuring hoeven te gaan, en ik zou wel dringend wat herstellingen moeten doen maar de eerste weken echt geen tijd.
 
Om even terug te komen op de verzekering, aangezien ik net m´n factuur binnen kreeg:

Als ik nu verander van verzekeraar, moet ik dan ook langs de keuring of is dat niet nodig? Voordien nooit langs de keuring hoeven te gaan, en ik zou wel dringend wat herstellingen moeten doen maar de eerste weken echt geen tijd.
neen, keuring is enkel nodig bij verkoop, wanneer de motorfiets dus op een andere naam wordt ingeschreven.
 
Ik betaal voor mijn Kawasaki Z1000 '15 het volgende:
  • Burgerrechterlijke Aansprakelijkheid: 373,82€
  • Mini Omnium: 173,83€
  • Bestuurdersverzekering: 75€
Verzekeraar: Yuzzu
Ik heb geen ander voertuig verzekerd.
 
Iemand al van deze website gehoord?
Lijkt te goed om waar te zijn…
Is te goed om waar te zijn, dit is de officiële site :
 
Terug
Bovenaan