Het leven is geen ponykamp

neeje, ook aan hofmaken
tenor.gif
 
De gelukkige? :unsure:
Awel ja, een tijdje geleden hebt ge hier toch gezegd dat er iemand van op dit forum uw voorkeur heeft? Om samen mee te vegen, of iets anders, dat laat ik tussenin :unsure:

De curieuzeneuzen die ik (wij) ben (zijn) wil(len) graag een scoopke hiervan, want wie A zegt moet B zeggen eh...

:unsure: :unsure: :unsure:
 
Hij zit toch niet bij u ehh? In nen bench met een kommeke water ofzo??
Als hij hier zou zitten zou ik hem een stoel of zetel aanbieden met deftig eten en drinken :confused:
Wat denkt gij wel van mij! 😒

Ik ben hem tegen gekomen en heb hem bij zijn nekvel kunnen pakken.
Ik heb tussen zijn brokskes stiekem een kalmeerpilleke gedaan en hem op 't gras 'gestationeerd'.
Daar ligt hij nu braaf te wezen.
Comfy_Cone_400.jpg


En straks zet ik 'um terug af waar ik hem ben tegen gekomen.

Was mijn 'Goeie Daad' van vandaag.
 
Awel ja, een tijdje geleden hebt ge hier toch gezegd dat er iemand van op dit forum uw voorkeur heeft? Om samen mee te vegen, of iets anders, dat laat ik tussenin :unsure:

De curieuzeneuzen die ik (wij) ben (zijn) wil(len) graag een scoopke hiervan, want wie A zegt moet B zeggen eh...

:unsure: :unsure: :unsure:
Hahaha wat jullie toch onthouden van de zever die hier gezet wordt :D :D
:unsure:
 
We gaan hier nu toch geen speciaal topic moeten aanmaken met als titel "wie wordt de (rechterhand)borstel van xAnyana? " eh??

Dat zou overkill zijn... :unsure:
 
Ge geeft nen teaser, maar er komt maar geen vervolg :unsure:

We worden met andere woorden op droog brood gezet (net als onze recipe :unsure:)

Neeneenee, xAnyana, nu moet ik 'de anderen' toch bijtreden bij die A en die B.

Om het op z'n Toneriders te zeggen: nu uwe kak ni intrekken hé meid.

We gaan hier nu toch geen speciaal topic moeten aanmaken met als titel "wie wordt de (rechterhand)borstel van xAnyana? " eh??

Dat zou overkill zijn... :unsure:

Ik voel me in het nauw gedreven
:unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:



Hier gaan meer koppels uit voort komen dan bij het 'grote beyond gaming dating topic'
900



MIJN GEDACHT !!!!!
Ah wie zijn de koppels???
 
Hier gaan meer koppels uit voort komen dan bij het 'grote beyond gaming dating topic'
900



MIJN GEDACHT !!!!!
Nooit goed gevonden FC de Kampioenen, maar nu ik weet dat ze daar echt alcohol dronken ipv fake lookalikes, krijgen ze onwijs veel respect van mij.
 
Terug
Bovenaan