VTM Het jachtseizoen

Julie Van den Steen komt toch in de buurt, toen ze de vraag stelde of het kwaad zou kunnen om met die auto van de blokken te rijden, terwijl geen enkel wiel de grond raakte? :D
Ik vind vooral dat Julie daar precies tegen haar goesting zit.
Lijkt me nochtans zo leuk om te kunnen doen...
 
Ik kan het niet meer aan om naar een aflevering te kijken.
Wanneer die 3 vrouwen enthousiast worden (en dan vooral Nora), schreeuwen ze direct in hun microfoons. Super irritant.
Vorig seizoen was er véél minder gegil.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind vooral dat Julie daar precies tegen haar goesting zit.
Lijkt me nochtans zo leuk om te kunnen doen...
Volgens mij zitten ze daar alledrie tegen hun goesting.
en ze zouden die zwarte kostums ook wat straker moeten maken ipv die loempe overalls... maarja we zijn dan ook "2023"
 
Ze mogen twee ritten op voorhand regelen, dat is een duidelijke spelregel.
Maar naar zogenaamde vrienden rijden, die zogezegd van niks weten, zouden ze toch mogen verbieden.
Die kunnen toch gewoon ook op voorhand verwittigd zijn dat ze zich moeten klaarhouden?

- Ja, we rijden nu naar onze manager in Lochristi :knipoog :knipoog :knipoog
Die weet van niks :knipoog
- Hey Franky, lang geleden :knipoog :knipoog
Heb jij toevallig tijd? :knipoog :knipoog
- Oh ja, tuurlijk. Moet ik jullie voeren? :knipoog:knipoog
Mijn auto staat al te draaien :knipoog :knipoog
Of mocht ik dat niet zeggen?
 
Ze mogen twee ritten op voorhand regelen, dat is een duidelijke spelregel.
Maar naar zogenaamde vrienden rijden, die zogezegd van niks weten, zouden ze toch mogen verbieden.
Die kunnen toch gewoon ook op voorhand verwittigd zijn dat ze zich moeten klaarhouden?

- Ja, we rijden nu naar onze manager in Lochristi :knipoog :knipoog :knipoog
Die weet van niks :knipoog
- Hey Franky, lang geleden :knipoog :knipoog
Heb jij toevallig tijd? :knipoog :knipoog
- Oh ja, tuurlijk. Moet ik jullie voeren? :knipoog:knipoog
Mijn auto staat al te draaien :knipoog :knipoog
Of mocht ik dat niet zeggen?
Anderzijds valt het me toch ook op dat de Jagers altijd de juiste beslissing nemen als ze moeten gokken.
 
Ik vraag mij af of de politie ook naar dit seizoen van 't Jachtseizoen gekeken heeft.
Die verdienen toch wel meerdere boetes omdat ze de weg geblokkeerd hebben wanneer ze nen auto "omsingelden" in 't verkeer?
Volgens artikel 406 van 't Strafwetboek moogt ge nl. nie moedwillig het verkeer belemmeren op de spoorweg, de weg, de binnenwateren of op zee.

Zeker in die laatste aflevering zag ik meerdere wagens stil staan achter hen, omdat ze nen auto tegenhielden bij verkeerslichten.
En da net na nen afrit van nen autoweg.
Screenshot-2023-11-06-195915.png
 
Terug
Bovenaan