VTM Het jachtseizoen

Slyke

Well-known member
Het Jachtseizoen is een aankomend Vlaams programma dat wordt gepresenteerd door Jamie-Lee Six, Maarten Cop en Laura Tesoro en wordt uitgezonden op 1 september 2022 op VTM.
Het is gebaseerd op (bijna volledig identiek aan) de Nederlandse versie bedacht door StukTV.

Doel​

Twee Bekende Vlamingen moeten vier uur lang uit de klauwen blijven van de drie jagers.

Overzicht​

Deelnemende duo's


300
 
Die ingestudeerde zinnetjes in het begin (jong vs. oud) waren tenenkrullend en totaal niet meer van deze tijd... Zielig...
 
Heeft iemand de uitzending gezien met Sven en Gunther?

Op een bepaald moment zie je dat de vluchtelingen en de jagers op een paar kilometer van elkaar zitten, komende van het Noorden van Antwerpen.

Dan zegt Sven dat hij een ideaal plan heeft om de voetgangerstunnel te nemen.
Paar minuten later zie je dat de jagers (in de auto) zeggen dat ze elkaar kruisen, maar in tegenovergestelde richting.
Hoe zijn die dan gereden?
Hoe kan dat dat die in tegenovergestelde richting zitten?

Daarna zag je Sven en Gunther nog eens een auto nemen, door de Kennedytunnel, om dan uiteindelijk te eindigen in Kruibeke (tankstation E17).


1920px-Sint-Annatunnel_Antwerpen_19-08-2018_18-09-15.jpg
 
Voorgekauwde presentatie, komt spijtig genoeg niet eens in de buurt van de Nederlandse versie.
Zeer spijtig want het programma heeft echt potentie als het niet zo fake lijkt en deftig gepresenteerd zou worden.
 
Voorgekauwde presentatie, komt spijtig genoeg niet eens in de buurt van de Nederlandse versie.
Zeer spijtig want het programma heeft echt potentie als het niet zo fake lijkt en deftig gepresenteerd zou worden.
Die intro is verschrikkelijk, met die ingestudeerde zinnetjes.
Maar daarna vind ik het wel leuk om te zien, als het op locaties gefilmd is die je zelf kent tenminste.
Zit me gans de tijd af te vragen welke route ik zou nemen.

Montage trekt op niks qua spanningsboog.
Ze onderbreken 2x voor reclame.
Toen het derde stuk begon was de jacht nog maar 2u bezig, dus je weet al op voorhand dan dat ze de 4u niet gingen halen en dus gevat zouden worden.

Volgende keer Grootaerts en Vermeire... lijkt mij wel tof duo.
 
Laatst bewerkt:
Tja, als ze zelfs hun eigen verzonnen regels niet respecteren...

Ik dacht toch dat de voortvluchtigen maar 2x recht hadden om hun vervoer op voorhand te regelen?
Bij Natalia was zowat elke auto op voorhand geregeld + 2 vluchten.

Niks aan op die manier... 🤨
 
Vandaag zeggen ze dat dit de laatste aflevering was, ik vraag me af waar de aflevering met Hanelore Simoens en Catherine Moerkerke dan naartoe is?
 
Ik vond dit best nog wel een leuk programma tbh.
Er zouden wel enkele regels mogen bijkomen. Max 1x vliegen, max 1x op het water, max x keer een auto nemen of minstens zoveel minuten tussen twee auto's of dergelijke.

In principe is het gemakkelijk. Gewoon liften en meerijden naar where ever ze naartoe rijden en zo elke keer ergens zonder plan naartoe rijden.
 
In Japan gaan ze een paar stappen verder: klopjacht/jachtseizoen meets de mol

 
Laatst bewerkt:
Ja, inderdaad? Want dat was nu wel een duo waar ik naar uitkeek...
Bericht van vtm op Facebook:
"De opnames met Hannelore en Cathérine ondervonden technische problemen en konden helaas niet meer opnieuw ingepland worden. Niels Albert en Dirk Van Tichelt namen het van hen over."
 
Ja, dat was echt wel dom van Andy.
Ik mis Maarten Cop wel bij de jagers, die deed dat echt goed.
En dan die nieuwe outfit van de jagers ....
 
Terug
Bovenaan