Het is beter zonder Forumgebruiker.

Mannekes dit begint meer en meer op een afrekening te lijken hoor. En dat allemaal omdat hij niet wou betalen voor BG op te zetten. Dat vind ik dus echt schandalig. Deze keer ben ik zeker dat hij niets misdaan heeft. Hij zit echt in zak & as maar is nog strijdvaardig gelukkig. Sorry maar waarom hem steeds verbannen om dan toch terug te laten komen. Moeten we nu echt de rest van het jaar zonder humor uitzitten op dit forum?
We kunnen de kleuren van het forum even goed in triestig grijs zetten dan vanaf nu.

#EenJaarZonderHumor
🤡🤡🤡
 
Mannekes dit begint meer en meer op een afrekening te lijken hoor. En dat allemaal omdat hij niet wou betalen voor BG op te zetten. Dat vind ik dus echt schandalig. Deze keer ben ik zeker dat hij niets misdaan heeft. Hij zit echt in zak & as maar is nog strijdvaardig gelukkig. Sorry maar waarom hem steeds verbannen om dan toch terug te laten komen. Moeten we nu echt de rest van het jaar zonder humor uitzitten op dit forum?
We kunnen de kleuren van het forum even goed in triestig grijs zetten dan vanaf nu.

#EenJaarZonderHumor
🤡🤡🤡
Een afrekening is dit allesbehalve. Bij het terugkomen hebben we duidelijke afspraken gemaakt rond trollen in algemene topics en overmatig veel berichten naar leden sturen. We weten dat niet iedereen daar aan tilt en dat de meeste mensen waar hij naar stuurt het amusant vinden, maar dat neemt niet weg dat er ook leden zijn die ongewenst berichten ontvangen. We hebben hem er ook liever bij, maar dan moet hij op een andere manier met het volledige ledenbestand omgaan, en dat blijkt niet evident te zijn.
 
Wat ik mij afvraag is : welke part timer gaan ze hier moeten aanwerven om telkens de titel van deze draad aan te passen van was naar is, en van is naar was :unsure:

Zo is het niet meer op te volgen met mijn licht OCD dat ik heb :unsure:
 
Mannekes dit begint meer en meer op een afrekening te lijken hoor. En dat allemaal omdat hij niet wou betalen voor BG op te zetten. Dat vind ik dus echt schandalig. Deze keer ben ik zeker dat hij niets misdaan heeft. Hij zit echt in zak & as maar is nog strijdvaardig gelukkig. Sorry maar waarom hem steeds verbannen om dan toch terug te laten komen. Moeten we nu echt de rest van het jaar zonder humor uitzitten op dit forum?
We kunnen de kleuren van het forum even goed in triestig grijs zetten dan vanaf nu.

#EenJaarZonderHumor
🤡🤡🤡
Freeeeeeee EF GIEEEE !!!
 
Hij zit dus trouwens voor alle duidelijk NIET in zak en as hé. Dat had ik er zelf maar bij verzonnen. Hij is kwaad, in eerste plaats op zichzelf maar ook op anderen.
 
Edit: Hij is niet kwaad maar EIST elke woensdag 1 mand pistolets om het terug goed te maken. Anders zal hij zich inschrijven op het andere forum en zijn we hem hier voorgoed kwijt.
Voor hem krijgen we zelfs 3 manden gecrowdfund gecrowdfunded gecrowdedfund bij elkaar geschooid volgens mij.
m_5dc8ba1db3e917298d7e4506.jpg
 
Aaahrghh @Proto ,ik kan de verwarring niet aan van uwe profielfoto...

Ik weet niet of ik blij of triest moet zijn elke keer ik denk een forumpost van FG te lezen...
#whysoserious

Toepasselijke song:

 
Laatst bewerkt:
@Proto zijt gij eigenlijk de officiële woordvoerder van Forumgebruiker, of is dat een tijdelijke vrijwilligersjob in crisistijden?
 
Ik heb een rechtstreeks communicatiekanaal met FG, maar dat is ook alles, sebiet keren ze zich nog tegen mij. We willen er geen officiële term op kleven, dat vinden we niet meer van deze tijd.
 
Terug
Bovenaan